Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!
BeerCO
Likes
382

Profielposts Posts Over mij

  • enderkill__ (patrick) Beerco kan ik alleen vie paypal betalen want wil graag met Ideal betalen

    enderkill__ (patrick) als ik en zilver rank koop vcan 5euro kan ik dan voor altijd kingdom 2 spele
    hallo,
    ik zat met een vriend op een skyblock, maar opeens was hij van het eiland afgestuurd en hij was de baas en nu kan ik hem niet meer terug toevoegen omdat ik de baas niet ben
    hoe kan dit?...
    Hallo beer co ik zou geragg de server willen helppen ik zou me willen aan melden als suport of staff.
    Ik ben 14 ben goed in mensen helppen ik vin het tof met servers bezig te zijn
    ik heb ts heb skype een email zou je me een mc naam is prank1 mail stuuren voor antwoord mail vdvgames123@gmail vriendelijken gr panchito
    Beste remco ik ben benieuwd of er nog plaatsen waren als staff je kan me toevoegen op skype: liscuate

    Met vriendelijke groet Brent Teunissen
    BeerCo ik vindt het onterecht dat ik voor 37 dagen ben gebant want hij zij tot over een maand en nu is het langer
    En arrowz moet beter betaalt worden in minetopia door jou
    BeerCO, Ik kwam zonet online en wat ik zie is dat mijn spullen weg zijn. Ja ze zijn weg. M'n fitheid is nu ook 0 Kun je mischien naar mij teleporteren in minetopia want ik wil het graag terug
    snapt u het
    Dankjewel
    BeerCO kan je even reageren op de conversatie die ik heb gestuurd?
    Zit al een meer dan een week te wacht en te hopen dat ik antwoord krijg :)
    Heey remco, ik ben eens gebanned voor geen reden kan je het ff uitzoeken en fixen want ik kan geen ban appeal aanvragen.
    den donia zei dat ik mocht schelden in het italiaans ik dee ff een soort van preview en iemand vroeg wat het betekende, ik kreeg een ban voor dingen zeggen in een vreemde science taal so what de kip, dat is een beetje droog, . hopelijk kan jij het fixen. xx verrador/aronnaod/arthilin/aaron xD
    E
    Ertalin//Aronnaod
    zei dat het geen probleem was om in het italiaans te schelden maar als iemand zo graag de betekenis wilde weten kon ik er vrij weinig aandoen, hierbij wil ik ook mijn zeerste excuses aan dendonia aanbieden twas niet mijn bedoeling xx aaron
    Best Staff,
    ik ben geband van de ddg server omdat ik flyhax had maar ik heb geen hax zou ik pls een unban willen want ik wil gaan solliciteren voor het bouwteam omdat ik best wel goed kan bouwen
    Mc Naam: BeastPower95

    Zou ik PLS een Unban Mogen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Mvg,
    BeastPower95
    Thanoxz
    Thanoxz
    als je geunband Will worden dan moet je op de juiste topic je post maken. Btw het is hacks
    Ik was in een conversatie met athyk en ik had je mededeling dat je screenshots moest opsturen. Helaas kon ik er niet achterkomen hoe het kon (ja ik weet dat je er een bepaald progamma voor moet gebruiken) zou ik een andere opdracht mogen krijgen.

    met vriendelijke groet 0le
    minecraft naam: Wietselubbers
    beste BeerCO hoe kan ik in het bouwteam komen moet ik dan een screeschot sturen of iets maken op creativ plots? alds je niet wil dat ik in het bouwteam kom zeg het dan aub.
  • Laden…
  • Laden…
Top