Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!
Benderdt

Profielposts Posts Over mij

  • Heb zo zin in vandaag ik heb minetopia gekocht 3maanden als die afgelopen is doe ik nog eenkeer zo dat minetopia blijft bestaan #hypet en begin ook een kanaal waar in je alles uitlegt, en stad laat zin en portals is leuke. Begin een kanaal! Dat was het Bye #hypet
    Hey Benderdt, mijn naam komt je vast en zeker bekend voor. Ik hoorde over de unban update en ik zal graag via jou een unban willen op het account: NewMinetopia dit is mijn account waarmee ik toen een comeback had gemaakt, groetjes.
    Wie moet ik hebben voor teamspeak? Het werkt bij mij niet. Ik kan ts.dusdavidgames.nl niet meer joinen. dan komt dit in beeld te staan.
    ~Failed to resolve hostname 'ts.dusdavidgames.nl'~
    Ik ben vanmiddag in minetopia gedood, doordat ze me vanaf de portal in minetopia met ze alle mij in het water hebben geduwd, terwijl ik even de deur open aan het doen was. Kan ik nog spullen terug krijgen of iets anders doen???
    R
    rickmartensnl
    Doe de volgende keer ff /hub en join daarna weer MineTopia
    Beste Benderdt,
    Ik zit vast in een kuil in Graydale. Toen ik mijn Fitheid aan het trainen was zat er ineens een kuil in de grond.
    Zou je me hierbij kunnen helpen? Ik ben momenteel online! MC naam: DitisJesse

    Met vriendelijke groeten, DitisJesse
    Benderdt weet jij miss waar ik een unban kan regelen ben namelijk no-reason geband door Pascal. Als je het weet kan je een bericht terug sturen :)
    Was gezellig met remco zijn vlaggenjacht vooral dat moment dat lieve dendonia zijn naam niet kon uitspreken
    Beste meneer Bendert heb een geweldig idee voor een ivent ik weet zeker dat elke speler dit vet gaat vinden zelfs de level 10 en 11. Het idee ga ik niet vertellen voor dat iemand ander het afpakt drm zou ik graag ff met u alleen willen praten via ts ofzo of Skype. (Het word wel een aardig duur grapje en een hoop geregel)
    Beste benadert op mijn profiel staat dat ik 46 jaar oud ben maar ik ben maar 11 jaar oud ik ben namelijk in 2005 geboren wilt u dit veranderen?

    MetVriendeLijkeGroet
    MinenationhondboyFalckFan
    Hallo benderd ik stuur u dit omdat ik een nieuw account heb en omdat mijn andere account (NoahHoffy) Gehackt is
    Men nieuwe account heet: FlopGroninger ik wil graag mijn spullen overgezet hebben van NoahHoffy als dat kan


    Alvast Bedankt
    hey :) ik heb geen idee aan wie ik dit moet sturen maar ik begin hier maar eens :D
    Ik heb onlangs een emerald rank gehaald, en nu weet ik dat je dan een speciaal eiland kan krijgen.
    Alleen had ik al een eiland toen ik de rank haalde, en ik ben al door mijn island resets heen :)
    Is het mogelijk om overnieuw te beginnen op emerald eiland ?

    mvg,
    LT_Steve
    Bendert, Kan ik Mijn spullen van mijn nieuwe account op mijn oude account zetten. ben geunbanned op mijn oude account en heb een chatkleur op mijn nieuwe acc en wil het overzetten naar mijn oude account waar ik weer op gaan spelen, Naam Oude acc: 00300 Naam nieuwe acc: 00400 (alles van 00400 op 00300)
    Benderdt hoelang kan het ongeveer duren totdat ik mijn portal in Minetopia krijg?

    als u contact met mij wilt opnemen mijn mc naam is MafiaPower
    Hey Benderdt, ik heb MineTopia gekocht
    alleen op mijn verkeerde account..
    IGN van banned: BobIndeHood (Daar heb ik hem ook op staan... maybe pls zet hem over! Ik kan een screen sturen van betaling!) Dit is men vriends account: Cederest AUB zet hem over! Het heeft me 5 euro gekost XD
    Connick06Teg
    Connick06Teg
    Stuur een mailtje naar de server mail daar hebben ze het over de whitelist :)
  • Laden…
  • Laden…
Top