Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!
Rotjoch
Likes
88

Profielposts Posts Over mij

  • beste rotjoch zal ik van u de kingdom Event mogen ik wou hem kopen voor 1.50 maar dat kon niet meer dus kan ik gratis mogen krijgen voor 1 mand ik hoor het wel van u mijn minecraft naam is gamingmetseegYT
    beste rotjoch zal ik van u de kingdom Event mogen ik wou hem kopen voor 1.50 maar dat kon niet meer dus kan ik gratis mogen krijgen voor 1 mand ik hoor het wel van u mijn minecraft naam is gamingmetseegYT
    beste rotjoch zal ik van u de kingdom Event mogen ik wou hem kopen voor 1.50 maar dat kon niet meer dus kan ik gratis mogen krijgen voor 1 mand ik hoor het wel van u
    Hallo Dylan, Ik ben gedeathbanned op HCF door de lagg, ik heb hier geen bewijs van maar ik weet dat het op dat moment lagged was. daarna was ik salty en zei ik een vervelende opmerking tegen je, ik hoop dat ik geunbant kan worden. Ik zal dit niet meer doen, Hopelijk krijg ik ook revive op HCF ik hoef me stuff niet gerestored hebben maar ik wil graag weer op DDG spelen

    Met Vriendelijke groet, DeLimburger (Seb)
  • Laden…
  • Laden…
Top