Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!
xxDraych

Profielposts Posts Over mij

  • Heyy mensen zegge dat ik u moet condateren voor me portel bug ik heb het gemeld op forum moet je effe kijke naar portel bug, het gaat namelijk om full tempos midnight
    xxDraych
    xxDraych
    Hee,
    je moet even een boekje inleveren bij HTC met de items die je kwijt bent, tijd/dag en van welke stad je naar welke stad je ging
    D
    DezeKeerKevin
    heb ik al gedaan en door gegeven aan rotje,
    xxDraych
    xxDraych
    aah oke mooizo :D!
    Hoezo ban je mij onterecht voor iets wat ik niet heb gedaan, het is niet dat ik een unban wil ofzo maar waarom bannen voor iets waar je helemaal fout in zit
    hallo ik heb een unban aangevraagt van een ban die ik niet heb verdient wnt ik doe nooit iets verkeerts! het staat bij algemene vragen/discussies ik heb het geplaats op 10/01/2017 daar heb ik alles uitegelgt!
    xxDraych
    xxDraych
    Een unban moet ja aanvraag bij formulieren dan bij ban regelement daarnaast staat 'vraag een unban'aan daar, kan je je verhaal kwijt waarom je ban foutief is in jouw ogen . Daarna zal een moderator je ban-appeal behandelen. Ik kan hier helaas niks mee, je zal het echt via het formulier moeten doen.

    Mvg Femke
  • Laden…
  • Laden…
Top