Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!
WeatherLight

Profielposts Posts Over mij

  • Bedankt dat je in minenation nu dingen per 3 kan stacken ipv 1 :D
    Anders was het als boer beetje onmogelijk met al die zaadjes die je oppakt en de hele tijd weg moet gooien XD
    Hey WeatherLight,
    In de vids van MineNation hoor ik een aantal keren iets over tweede en misschien zelfs wel derde beroepen. Dit klinkt als een super leuke verdieping. Ik heb zelf een aantal beroepen bedacht. Deze staan in mijn topic onder het algemene minenation forum. Als ik de beroepen hoor die David noemt(waren er 7 geloof ik), dan heb ik zo het idee dat de mijne een goede toevoeging kunnen zijn.
    Hey WeatherLight,
    In de vids van MineNation hoor ik een aantal keren iets over tweede en misschien zelfs wel derde beroepen. Dit klinkt als een super leuke verdieping. Ik heb zelf een aantal beroepen bedacht. Deze staan in mijn topic onder het algemene minenation forum. Als ik de beroepen hoor die David noemt(waren er 7 geloof ik), dan heb ik zo het idee dat de mijne een goede toevoeging kunnen zijn.
    Hey WeatherLight,

    In de vids van MineNation hoor ik een aantal keren iets over tweede en misschien zelfs wel derde beroepen. Dit klinkt als een super leuke verdieping. Ik heb zelf een aantal beroepen bedacht. Deze staan in mijn topic onder het algemene minenation forum. Als ik de beroepen hoor die David noemt(waren er 7 geloof ik), dan heb ik zo het idee dat de mijne een goede toevoeging kunnen zijn.
    Hey WeatherLight,

    In de vids van MineNation hoor ik een aantal keren iets over tweede en misschien zelfs wel derde beroepen. Dit klinkt als een super leuke verdieping. Ik heb zelf een aantal beroepen bedacht. Deze staan in mijn topic onder het algemene minenation forum. Als ik de beroepen hoor die David noemt(waren er 7 geloof ik), dan heb ik zo het idee dat de mijne een goede toevoeging kunnen zijn.
    hallo WeatherLight. Ik heb een vraag. vandaag joinde ik kdf en wou ik verder gaan werken aan mijn nexus. maar het bleek opeens dat mijn faction weg was. Ik ben zelf factionleider er heb geen command uitgevoerd om mijn faction te verwijderen. mijn faction heet Yedris. weet u misschien hoe dit komt? en zouden we een manier kunnen vinden om mijn faction en nexus terug te kunnen krijgen?

    Groet:
    Swen
    FuriousCombat
  • Laden…
  • Laden…
Top