Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!
Harkje|Cris

Profielposts Posts Over mij

  • yoyo Harkje, kan ik jou spreken op ts? ik ben de gene die je laatst had gebanned (badaboi) (zo ja zet eff een datum/tijd)
    Ik zou graag een bug willen melden waardoor ik doodging? en al me spullen ten waarde van 390 k ( Ongeveer ) kwijt ben geraakt ik heb bewijs dat ik die spullen had ik wil graag dat je me kan contacteren erover of een anderen mod of iets naar mij kan sturen voor mijn spullen/bug

    M.V.G DylanOH
    Beste Cris,

    Ik zou graag met jouw de gamemode Skywars doorspreken om de gamemode te optimaliseren. Ik zelf ben een hoge / goede skywars speler op Hypixel en heb nog best veel tips in de ddg skywars! Ik hoor graag nog van u. U kunt mij altijd move op ts: SmileyGio of op Skype: Gioboost.
  • Laden…
  • Laden…
Top