Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!
GewoonHelena

Profielposts Posts Over mij

  • Waarom is deze profiel zo abandoned,, wat is dit voor gekkigheid ?
    GewoonHelena
    GewoonHelena
    Hhahaha, zal proberen actiever zijn ;p
    Matarandar
    Matarandar
    Ik zei profiel, niet account :) , in de zin van niemand post wat op je profiel ;p
    Hallo Helena,
    Ik heb gezien dat Tompleerdo zijn BanAppeal is goedgekeurd alleen mijne is afgekeurd. Tompleerdo en ik zijn op hetzelfde tijdstip Gebanned en voor dezelfde reden. Dus ik vroeg me af, wat is er met mijn Ban Appeal?
    Hallo helena,
    Ik ben verbannen door u met de reden reclame maken maar ik weet al precies wie dit bij u heeft aangeklaagd denkt ik.
    Itsa nog wattes zei dat hij mij kende van een server maar dat hij ip nie meer wist.
    en toen vertelde ik die en de volgende dag ben ik verbannen :S
    Ik vind dit nogal vervelend omdat ik voor lange tijd ben verbannen omdat ik iemand wilde helpen :(
    Ik vind dit niet zo leuk dus plz unban me.
    hoi
    ik ben niels
    ben grote fan van ddg en ddv van david ne vraag elke stream en elke video als er een giveaway is dan vraag ik of ik een rank mag winnen maar ik win steeds niet maar wil echt heelp graag
    mc naam :proNiels_NL
    Skype:nielsberends
    Veel succes en vriendelijke groeten niels
    DDG Teamspeak | twitter= @MassaHelena | Minetopia |
    R
    rubenbiemans1
    Helena waarkm ben ik gebanned in de lobby er stond derpen... mag ik niet ff rondkijken ? !?! Voor altijd ben ik gebanned!!!

    Mvg
    Ruben
    (Justrubenplayz)

    Laat me ff weten als je me unband me minecraft naam is

    Justrubenplayz
  • Laden…
  • Laden…
Top