Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!
Thylisus

Profielposts Posts Over mij

  • Hey Thylisus! Gaaf profielplaatje heb je! Ik zou graag ook een profielfoto hebben van mijn mc skin. Hoe heb jij deze gemaakt? Heb je misschien x tijd om mij te helpen bij het maken van een? Evnt. tegen n kleinigheidje aan ;)

    -Mark
    beste thylisus, ik heb perongeluk de /p done command gebruikt op de creative server, mijn vraag is hierbij of je die kan wehalen of mij vertelt hoe.
    mijn MC naam is: dragonknight2005

    toen ik de command had heb ik GEEN extra plots geclaimed.

    -bladerdeeg
    (ikr verschrikelijke naam)
    Meneer
    Thylislus heb 1 vraagje voor u
    J
    JoJoDamian
    Kunt u mij astublieft unbanen meneer ik heb er echt spijt van
    J
    JoJoDamian
    u zou me daar heel erg mee helpen meneer
    J
    JoJoDamian
    want wil heel graag inkopen doen en een droparty doen voor de beginners en gaan wil gaan opnemen als dat mag en en moet werken en me aanvraag afwachten maar daar hbe ik dus een unban voor nodig en natuurlijk me excuses aanbieden aan XaZazum
    Hoi Thylisus, bedankt voor het in behandeling nemen van mijn ban appeal, ik wou even laten weten dat mijn minecraft naam fout in de ban appeal staat. Er staat Endiathh maar het is Endiath, met 1 h. Bedankt voor het kijken naar mijn ban appeal :D
    Heer Thylisus, ik wacht al bijna 5 maanden en heb nog steeds geen unban, Ik verveel me ook heel erg en hard,

    Als ik een unban zou mogen krijgen dit is mijn nieuwe minecraft naam : Xeryios
    Beste Forum Mod! Ik heb een vraag. Is het mogelijk op 'n manier support te worden of hoger? Zo ja zou ik uitleg mogen krijgen bijv dat je het moet verdienen of op een andere manier. Alvast Bedankt! ;)
    Mvg, SuperDDCfan
    Thylisus
    Thylisus
    Je kan er voor solliciteren als er sollicitatie's zijn, maar die zijn er op dit moment niet.
    ik ben nu al 3 maanden geband maar ik heb 2 ban appeals gedaan maar u heeft ze alle 2 afgekeurd maar wanneer krijg ik dan een unban als ik perm ban heb moet iemand het dan goedkeuren of kan je een unban krijg zonder goedkeuren bijv dat je zolang geband bent en dan een unban krijgt
    Thylisus
    Thylisus
    Als mensen ongeveer 6 maanden zijn gebanned kunnen zij een unban krijgen.
    RoemerPlay
    RoemerPlay
    maar als je geen unban formulieren meer hebt kan ik dan wel een unban krijgen?
    maar eerst zag ik staan dat je er wel 1 kon kopen en nu niet meer wrm niet
    Heyy Thylisus ik snap niet waarom je zij dat dit niet de eerste keer was want de eerste keer was het door schelde maar ik snap de verwarring ik denk niet dat u mij nog een unban gaat geven dus kan je een unban kopen?
    Thylisus
    Thylisus
    Je kan geen unban kopen
    na hoelang kan je een unban krijgen als je perm banned bent? wanti k ben banned voor geen reden.. Maar u komt er op terug dat ik iemand heb bedreigd in een channel niet via chat.. maar dat is nooit gebeurd.. dus hoezo word ik dan gebanned voor iets dat niet gebeurd is..
  • Laden…
  • Laden…
Top