Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!
BeerCO
Likes
382

Profielposts Posts Over mij

  • en trouwens moet jij zeggen remco, met je vreemde conclusies over "niet volwassen genoeg", er zijn 2 dingen in griefen bewust of onbewust, ik weet zeer goed dat griefen niet mag maar voor mij was ook een admantiaan met een groot "strafblad" voor jullie ogen, hij kon gewoon weer relaxed terug op de server,
    Ik heb een bann apeal gemaakt maar deze is afgekeurd. Het is niet slim wat ik deed maar 1 maand vind ik wel veel voor wat ik (NIET) met opzet deed. Ik ben al ruim 1 week geband en ik miss kd echt! Ik heb geleerd van mijn bann en vind het heel vervelend dat ik voor dat foutje 1 maand ban heb. Het was oprecht niet mijn bedoeling en ik hoop echt dat ik eerder ge-unbanned kan worden. xX Risckey//Dario
    K
    Kryhtix
    De reden is trouwens 'Eigen risico' maar ik vind dat eigen risico bij uitloggen tijdens pvp echt dom is! maar dat uitloggen in mijn geval wel minder zwaard telt?
    en trouwens ik had eerst een ban voor het stelen van wat vlees, en dit is de tweede keer voor een 'OnOpgeïsde' base ban, een klein beetje vaag vind je niet
    BeerCO
    BeerCO
    Je leest in de regels dat griefen niet is toegestaan. Maakt niet uit voor wat... Je moet het gewoon niet doen, dan blijkt maar weer dat je gewoon niet volwassen genoeg bent om jezelf in bedwang te houden.
    nog niet geunbant
    hi beerco mijn ban appeal is goedgekeurd maar heb nog geen unban gekregen op de kingdom groeten Zyaqu
    Wil je kijken naar mijn ban appeal, want er staat in de titel dat er excuses zijn vanwege dat ik in de reden lobby had, maar dat ging een beetje fout ik heb daarna in de titel geschreven dat het van kingdom is.

    Aronnaod, TheRisingOne, ARthili
    hey BeerCO ik heb een unban aangevraagd bij lobby's, maar soms betwijfel ik of je hem ziet want dan behandel je wel de andere (niet stom bedoeld hoor maar dat wou ik ff zeggen). het kan ook zijn dat je aan het overleggen bent hoor dus ik vind het helemaal niet erg maar ik hoop dat je me begrijpt. Dit wou ik ff zeggen

    MvG, Gamer_641
    +rep ;)
    Maar uhmm remco? is er een manier voor solliciteren voor DDG-KitPVP Moderator/Helper?
    Ik wil namelijk helpen want soms duurt het nogal lang voor er een Moderator komt en KitPVP is de actiefste plek waar ik ben op DDG/Minecraft
    Ook weet ik gelijk al er iemand hacked enzo, maar ik wil je hierover nog appart aanspreken als je dat goed vind?
    Groetjes Ruben ;-)
    BeerCO Panda(nogwat), jij hebt zijn post geliket en hij het jouwe.
    Gisteren om 21:00
    1. dus als hij bij mij in de klas zit dan mag hij mijn post niet liken en ik hem niet terug liken
    2. dus als heel ddg (500 man) op mijn post zal liken en ik op het van hun zouden ze hetzelfde als mij hebben gedaan
    3. ik weet niet eens hoe je hacks zou moeten instaleren moet je na gaan gebruiken
  • Laden…
  • Laden…
Top