Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!
D

Profielposts Posts Over mij

  • hey danny mag ik HTC unjail en me oxboard terug die ik perongelijk had gedropt in de hoppers me ign is imarijn
    TimmieGamer_
    TimmieGamer_
    Misschien is het niet heel erg handig om letterlijk meerdere admins hierover te berichten, Je kan beter iemand van htc aanspreken op TS te herkennen aan hun gele H prefix.
    Groeten, Timmie
    Danny kan ik een psv t-shirt krijgen deze naam is m’n zelfde naam als mijn ing naam, en kunt u reageren op de aanvraag KVK van zflesjewater ofz. Thnx dat u dit leest
    Hey Danny ik heb geen klachten niks ik wil je een grote complimenten geven met alles rondom minetopia ik kan het niet meer zonder ik hoop ooit hier over te kunnen horen op ts.
    Groeten fairygirl1984
    Hey danny kun je mij misschien ergens mee helpen:? :D Ik ben mijn fiets op MINETOPIA kwijt geraakt en zou die graag terug willen ik heb 1 HTC Aanvraag in gediend Maar ze vertelden mij dat ik naar jouw moest komen ik heb nog wel de bewijsjes liggen van mn fiets. Maar als vraag: Mag ik mijn fiets terug? bruine heren fiets DISCORD: Jesseplaygames#6802
    beste danny ik had een vraag wil jij kijken waarom mike1983 op het form is geband hij is me man en we willen bijde gewoon op forum kunnen
    hallo meneer Dannu026
    zou u als u kunt mij willen bevrijden uit de kaap, uit de fabriek van duffy13?
    en mijn eten raakt ook op
    zou u op teamspeak kunnen komen?
    ik sta in de wacht rij van minetopia
    dankuwel
  • Laden…
  • Laden…
Top