Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!
Tim I Sacrumicus

Profielposts Posts Over mij

  • bijv dat ze tijdens anarcy me met een boog omhoog gingen gooien en dat ik daar boven stond het was hun plan me dood telaten vallen en natuurlijk ik heb echt een reeks aan een slechte reputatie op ddg kwa mutes kwa bannes kwa kicks speel al 2jaar okd en ik wil echtgraag dat 3e jaar erook bij maar als dat neit gaat dan gaat dat niet dan moet ik me ban maar accepteren maar ik wil echt graag me excuses aanbieden
    vader in de gevangenis had gezeten maar ikbedoelde me broer ik heb altijd al me hele leven als ik ergens over konliegen dan dee ik het zonder natedenken van is het handig dat ikhet doe maar ik heb geleerd bij de kinder psycholoog dat ik mezelf wat meer open moet stellen zodat ik niet meer lieg ik dee dit ook voorall omdat er vorig jaar van die jongens op okd zaten die me een soort van zaten tepesten
    heb zoveel pijn hier mee heb gedaan me ouders en miss jullie wel ik wil gwn graag mijn excuses aanbieden voorwat ik gedaan heb bijv Emma angeliquee en nog meer heb ik hier meelasti gevallen ik heb vroeger gezegd toen ik in groep 2 zat dat me
    dit nooit mogen doen dat snap ik echt waar maar ik ben veranderd ik heb de hele tijd als ik een ban appeal deed gedacht dat ik weer in de call zou kunnen gaan de eerste keer kwam ik niet serieus over dat snap ik echt ik wist even niet wat ikmoestzeggen ik hoor jullie weer en ik heb er altijd nog verdriet van wat ik dat meisje waar ik het goed mee heb gemaakt maar alsnog verdiet van
    ik weet het tim ik heb echt het voor mezelf verknalt maar ikheb hier zoveel spijt van ik ben hiervoor naar een kinder psycholoog gegaan hierover gepraat ik doe zo me best om weer terug te kunnen komen ik heb zoveel zin in okd 2.0 weer oude gezichten zien die ik die 4/3 maanden niet meer heb kunnen zien ik wil gwn jullie laten weten dat ik hier altijd zoveel spijt van heb gehad ik had
    mijn Excuses aanbied ik hoor dat ik geen unban kan krijgenmaar laat me wel even me excuses aanbieden aan iedereen
    ik hoop echt en ik heb er echt spijt van wat ik heb gedaan dat ik weer kan gaan spelen
  • Laden…
  • Laden…
Top