Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!
EmilyVM

Profielposts Posts Over mij

  • ik ben pas geleden wezen kijken op open kingdom maar weet nog niet of ik het leuk vind, dus dat word ff proberen
    Een meisjesskin heb op MC, omdat die er altijd al is geweest sinds ik MC speel. Idk of mensen dit lezen zo ja weten jullie dat ik trans mtf
    EmilyVM
    EmilyVM
    Trans mtf ben*
    Het is al sinds ik me kan herinneren zo, en sommige mensen hadden het door en reageerden toen. Het word wss nu ook duidelijk waarom ik 3/?
    Geen reacties van mensen dus ik weet niet of mensen het gezien hebben, maar nu vertel ik het hier ook dus wss komt dit ineens random 2/?
    Een aantal dagen geleden heb ik op Twitter verteld dat ik mtf ( ♂️--->♀️) ben maar er kwamen geen reacties van mensen 1/?
    zomervakantie is voorbij helaas, ik moet vanaf nu weer 3 dagen per week werken 05:30-14:15 en die andere 2 dagen 06:30-14:45 rip mij :'(
    gelukkig nieuwjaar iedereen, ik ga in 2018 proberen meer in minetopia te bereiken en vaker streamen op mijn kanaal
    oke ik heb vandaag zo'n beetje de hele dag vanaf dat ik thuis kwam bij Uniq gezeten omdat ik graag het atlanta graycoin plot wil kopen
  • Laden…
  • Laden…
Top