Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!
DenDonia
Likes
1.145

Profielposts Posts Over mij

  • Dag DenDonia ,ik heb een ban gekregen voor waar ik eigenlijk weinig mee te maken heb. Ik heb al een paar dagen geleden een ban appeal gedaan..MAar het is een beetje ingewikkeld om het zo uit te leggen .Is het mogelijk dat we eens er eens over kunnen praten?Dat zou me echt helpen want heb nu ook een beetje ruzie met men ouders omdat ik er ook al geld ingestoken had.U zou me echt kunnen helpen bedankt.
    Ik word heel messchien support heb nog geen reactie maar ja als ik word aangenomen zou dat toff zijn ik ben dagelijkse online en check elke keer of ik word aangenomen of niet, mvg younis
    Beste DenDonia, Mijn team is 1ste geworden in ManticoreWorld. We zouden, als Champions, 100 euro krijgen, uit te besteedden in de DDG shop. Wij hebben ons lijstje meer dan 2 weken geleden ingeleverd. Just_Laurens heeft gezegd dat de lijst bij U is ingeleverd. Het duurt voor ons gevoel nu wel een beetje lang. Mijn vraag is als volgt: Is er iets misgegaan, of wilt U er misschien even naar kijken?
    Mvg, Jord
    J
    Jord van Noort
    TimeWalk hebben we gevraagd, wist ook van niks, Pl had gezegd: heb het aan DenDonia doorgegeven..
    G
    Gogotho/Thomas
    @DenDonia, volgens de PL: Just_Laurens heeft die het naar je doorgestuurd en heeft die bevestiging gekregen dat je het had. IS dit een fout tussen staff zelf of hoe zit het? We zouden namelijk graag eens onze prijzen willen gebruiken :D
    G
    Gogotho/Thomas
    Is* voor als iemand ook maar wat verkeerd op gaat vatten..
    Dendonia ik heb een maand geleden mt voor een jaar gekocht maar ik kan er nog steets niet op dus ik wou vragen of ik dan of mijn geld terug krijg op ik nu een jaar mag spelen want mijn pc was kapot en ik dacht dat licht daar aan maar hij doet het weer dus ja ik zou het tof vinden om dan voor een jaar mt te spelen ik hoop dat het kan anders ben ik me geld kwijt

    mvg
    123koeliewoelie.
    av bedankt<3
    Het is vakantie en persoonlijk heb ik na deze vakantie een toestweek dus kan ik dan niet spelen :/ Zou jij kunnen vertellen hoe het allemaal loopt en wanneer je denkt dat dit allemaal geregeld is. (Ik schrijf dit in 2 delen omdat ik maar 420 tekens mag :/ )
    Hallo DenDonia,
    Team Commando heeft ManticoreWorld S5 gewonnen en kreeg als prijs 100 euro aan de DDG server te besteden. We hebben moeten sturen wat we wilden hebben en dit zou dan doorgevoerd worden. Maar dit weet je waarschijnlijk wel. Ook gaat het om geduld maar dat is nou best wel op.
    Hallo DenDonia ik heb een paar dagen geleden iets vreselijks mee gemaakt.. ik ben perm banned op DDG.. mijn broertje heeft ge-alt hackt op kit-pvp en heeft niks gezegd tegen mij.. ik dacht YES malino is open en je kan nu een rank halen ik wilde het halen tot ik zag dat ik dus gebanned was ik ben 1 jaar trouw lid geweest aan DDG.. ik heb zo erg op nog 1 KANS.. op Mt was ik ook level 4..
    Alstublieft
    ign: Glaendel
    DamianDDG
    DamianDDG
    Het broertjes phenomeen? hmm glaendel, heb je bewijs dat het je broertje was? dan zou ik appealen en het daar in zetten,
    Ik heb vandaag een gesprek met jou gehad maar had toen al solli gedaan voor bouwer, ik weet bijna wel zeker dat mijn solli niet goed is omdat ik heeeel goed moet zijn om als 12 jarige in het bouwteam te komen. Wat moet ik doen eerst 1 maand lang wachten of ik ben aangenomen of nog een solli maken?
    DenDonia Vraagje. ben ik ook geunbanned uit minetopia want er was toch ene keer dat iedereen een unban krijgt ik wil minetopia kopen maar ik wil mn ged niet kwijt dus mijn vraag is ben ik nog gebanned of niet
    DenDonia
    DenDonia
    Je bent unbanned op Minetopia.
    Kan je me helpen met me skyblock island ik ben WIREX2000 en sommige signs en chesten en deuren zijn gelockt kan je helpen
  • Laden…
  • Laden…
Top