Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!
DusDavid
Likes
41

Profielposts Posts Over mij

  • hey david ik ben geband door AllesIsNormaal maar er is geen reden toe denk ik
    kun je miss zien voor wat ik geband ben??
    ik sloot mijn spel af en er staat ineens dat ik geband ben ?!
    Sebas65
    Sebas65
    Hier voor moet je niet bij David zijn, spreek een andere moderator aan en die zal je bij een goede reden verwijzen naar het juiste persoon.

    Met vriendelijke groeten,

    Sebas65
    dusdavid ik mag geen whitelist kopen van mijn ouders maar ik wil wel graag spelen. het liefst zou ik natuurlijk gratis een whitelist maar ik snap het als dat niet kan
    Sebas65
    Sebas65
    Dit zal helaas waarschijnlijk niet mogelijk zijn.

    Ik raad u aan om mogelijk deze video gemaakt door David te laten zien aan je ouders, (https://www.youtube.com/watch?v=32ef9-Obvvg) En mogelijk haalt dat nog wat uit!

    Succes,

    Met vriendelijke groeten.
    Sebas65
    Hai dusdavid ik mag van me ouders geen rank omdat ze niet echt veelgeld er voor hebben omdat ik 4 ling als broertjes hebben een ziekte ;( de dokters weten niet welke ze zijn net geboren zijn en de maar dat kost heel veel geld en ik wil zo graag mintopia spelen ik vind je roleplay echt leuk bedankt voor het begrip :)
    Sebas65
    Sebas65
    Misschien zou je er een aantal klusjes voor kunnen doen of een keer een verjaardag Minetopia Whitelist vragen? Dit zijn slechts ideen hopelijk heb je er wat aan! Succes!

    Met vriendelijke groeten,

    Sebas65
    Ik heb een probleempje met de lobby, ik had een gold rank en was een kip. Nu heb ik deze rank niet meer en ben ik een kip.... ik kan niet terug 'normaal' worden. Ik hoop dat ik hiermee kan geholpen.
    MCNaam: Floris2710
    Groetjes Floris!
    Sebas65
    Sebas65
    Ga hiermee naar een support of moderator, en die kunnen je helpen of door verwijzen naar het goede persoon,

    Met vriendelijke groeten,
    Sebas65
    Geachte heer DusDavid ik wil graag een minetopia server maken maar ik weet niet hoe ik dat moet doen en dan wil ik het op singleplayer alvast bedankt voor uw hulp
    Sebas65
    Sebas65
    Hierin zal DDG jou niet gaan helpen, aangezien de game eigendom is van DDG en dus niet gaat mee werken in plagiaat.

    Met vriendelijke groeten,
    Sebas65
    Gegroet David.

    ik kijk altijd kingdom van jou mijn droom is om er ook een keer aan mee te kunnen doen als dat zou kunnen kun je me dan een mailtje sturen? Bij voorbaat dank
    mc naam:ceaser12
    14 jaar
    kan je een knop in de doodgegaan cel plaatsen in de prison dat ze weten dat er daar een prisoner zit of gewone burgen die in de prison dood viel en een knop als ze naa 30 min niet komen als je op die knop heb gedrukt dan is er nog een knop om naar laatst dood te telepoorteren
    er moeten wel guards online zijn
    ik wil dat er een knop in die cel komt dat de menzen in de prison een melding krijgen dat er prisoners in de cel sit
    en dat ze over 30 min niet komen je een telepoort kan doen naar laatste dood die opsi kom pas 30 min na dat je op die knop heb gedrukt er moeten natuurlijk wel guards aanwezig zijn in de prison
    dusdavid ik wil uit de prison maar ze laten me niet uit de doodgegaan cel . ik was vrij maar viel dood ben nog steeds niet uit
    Beste meneer David Harms, ik ben een hele poos geleden geband.... voor altijd door rotjochie voor de reden schelden de reden klopt, Ik snap dat Meneer Rotjochie mij daar voor heeft geband.Maar om mij dan voor ALTIJD te bannen van de server vind ik wel een beetje lang, zou u zo vriendelijk willen zijn en mij unbannen? ( Mc naam gerrits
    Beste David, minecraft is toch een spel om lol te hebben. Nou... op skyblock dus blijkbaar niet, dat komt door de staff-leden: patries en jefffefah. Hun zeiken alleen maar op mensen. Ik raad je hierbij aan om andere staff-leden te zoeken.

    Mvg. Missstroo (mijn mc-naam is ook Missstroo)
    david, ik ben geband door thegamerNED en er staat crits als hack client maar op dat moment had ik helemaal geen hacks ik weet niet eens hoe dat werkt er zaten wel andere hackers in de kitpvp op dat moment weet de namen niet meer, maar ik zat sirieus niet te hacken, mijn mcnaam is matsico.
    Offthegrid
    Offthegrid
    Matsico ik raad je aan om en unban aan te vragen want op deze manier zul je hem niet krijgen.
    Arozes
    Arozes
    Je Moet een Unban aan vragen. Bij Formulieren - Ban Regelement Daar kan je een unban aanvragen.

    -Jelle
  • Laden…
  • Laden…
Top