Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!
I

Profielposts Posts Over mij

  • Mijn broer is gebanned, dat is hier niet het probleem maar ik heb gister een account van mijn moeder gekregen kan ik dan nog spelen op ddg?
    I
    ISpaceOnTheHaze
    ik kan bewijzen dat ik de broertje ben alleen ik wou ff weten of ik nog kan spelen op ddg met mijn net nieuwe account
    DenDonia
    DenDonia
    Nee dat kan niet, sorry.
    I
    ISpaceOnTheHaze
    DenDonia maar jeffefah heeft gezegd als ik een nieuw account zou kopen dat ik wel kon spelen kijk hier onder eventjes please
    helaas deelt snuitje zijn alts ook met andere spelers die gebanned zijn en een gum ,ip en firewall hebben dus ik denk dat dat hier ook aan de hand is , snuit is hier ook van op de hoogte dus helaas maar ik zou als ik jou was een origineel nieuw account kopen, en niet die van snuit gebruiken. meer kan ik ook niks voor je doen groeten jeffrey
    I
    ISpaceOnTheHaze
    hij deelde het, toen was er niks aan de hand ik joinde geen server en toen is hij op een of andere manier in verband met mijn ip gekomen en toen was ik gebanned en nu doet hij alsof hij van niks weet :( lekker dan
    I
    ISpaceOnTheHaze
    Jeffefah mijn broertje heeft een nieuw account gekocht u zei ik zou een nieuw account kopen dat heeft mijn broertje gister gedaan maar hij is nog steeds banned.... hij wil graag spelen op ddg.
    I
    ISpaceOnTheHaze
    Jefffefah je hebt gezed dat ik een nieuw account moest kopen het is nu al paar maanden verde rik heb een nieuw account, maar nee ik ben nog steeds niet unbanned je had het gezegd.
    helaas deelt snuitje zijn alts ook met andere spelers die gebanned zijn en een gum ,ip en firewall hebben dus ik denk dat dat hier ook aan de hand is , snuit is hier ook van op de hoogte dus helaas maar ik zou als ik jou was een origineel nieuw account kopen, en niet die van snuit gebruiken. meer kan ik ook niks voor je doen groeten jeffrey
    I
    ISpaceOnTheHaze
    Hij gaf zijn account en ik wou kijken of het werkte ik heb al een eigen account orgineel alleen is banned door dat gedoe zou je iemand kunnen contacteren die me kan helpen ik heb niks verkeerd gedaan snuitje zij dat het gwn mocht ik wil niet alles kwijt mn eiland en mn rank die ik net heb sinds 2 dagen :(
    I
    ISpaceOnTheHaze
    Ik had all veel geld gespendeerd 2 orginele accounts Van mij banned Savitar_21 en ISpaceOnTheHaze en plus rank nog :(
  • Laden…
  • Laden…
Top