Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!
Enduren
Likes
113

Profielposts Posts Over mij

  • Beste Enduren

    Ik ben jason (Dutchgameplay14) ik speel nu al een tijd kingdom maar ik wordt de hele tijd gepest in het kingdom keadwin. Ik wil nu gewoon niet meer spelen door hun. Hopelijk kunt u mij helpen en mag ik alstublieft bij een ander kingdom? Bij voorkeur excalor.

    Mvg Jason
    Jow Joost, ik wil graag open kingdom spelen,maar zit in kaer, maar zou graag in Aos willen omdat mij dat kingdom veel rustiger lijkt en veel leuker lijkt om in te spelen, kan ik geswitcht worden of valt dit niet te regelen?
    Ign: Faevalur.
    Hallo mijn naam is Maico aka MaicoBeukers.
    Ik heb hier en daar gehoord dat Aos een beetje in de knoop zit met de leiding.
    En daarom meld hierbij mezelf dus aanmelden voor een leidinggevende rol in Aos.
    - Ervaren Kingdom 2 map 1/2.
    - Ervaring als leidinggevende voor een groep.
    Je kunt me altijd bereiken op mijn gegevens.
    Teamspeak : MaicoBeukers
    e-mail : [email protected]

    mvg MaicoBeukers.
    enduren waarom kost een withlist geld, Mensen die het niet zo breed hebben zoals ik willen ook gewoon willen spelen. Maar ik mag van me moeder geen rank kopen zou je me dit kunnen uitleggen ?
    Hee, Ik heb op kingdom 2 gespeeld eerst, door een rank te kopen, gold ofzo. Ik heb nu allang geen rank meer, maar kan ik nog steeds joinen of moet ik helemaal opnieuw onzin whitelist kopen? :)
    mag ik alsjeblieft een unban ik zou mij niet meer misdragen en schelden ik vind het namelijk een leuke server en jammer dat ik werd geband
    Enduren ik snap niet waarom je zegt dat ik iemand heb bedreigd. Want met McSiebe was er een bewijs van dat ik niet eens heb gescholden. En je wou er niet achteraan, Want JA wie ben ik 1 van de 1000 spelers van DDG server. En dat bewering van skype dat ik een meisje ben dat is niet echt helemaal waar. Ik snap niet wat je daar mee bedoeld wat voor bewering? Maar alsnog het spijt me van die bedreiging tegen G3T_R3KT.
    en toen zij hij dat ik goud had gestolen maar ik zij dus dat ik dat niet had gedaan maar die jongen die dat zij en toen zij die jongen dat ik dat gedaan had toen zijn de koning Geef het nu terug anders krijg je ban
    maar ik kon het dus niet terug geven toen ik de chestplate terug gaf zij hij nee dat is het niet
    beste enduren,
    kan ik een unban krijgen op kingdom 2.
    want ik ben geband voor liegen tegen koning, griefen en goud stelen
    maar dat heb ik niet gedaan er stond een jongen naast me (In minecraft) en die deed dat
    hij heeft het goud gestolen een chestplate ervan gemaakt en aan mij gegeven
  • Laden…
  • Laden…
Top