Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hoi ik ben Treelias!

Status
Niet open voor verdere reacties.

davevddrift

DDG Held
Hoi ben Treelias! Ooit begon ik met spelen op de DDG server. Dat was ongeveer 1 a 2 jaar geleden. Uiteindelijk bleef ik maar spelen en doe ik dat nu nog steeds want de server is awesome :D. Alles is leuk op de server. Hier zijn nog een paar dingetjes over mij:
Mijn echte naam: Dave van der Drift
Mijn in game naam: Treelias
Leeftijd: 16 jaar oud.
Je kan me vooral vinden: Op kitpvp en en soms kingdom 2
Youtube: mischien ooit als ik een wat betere pc heb :p (Ik kijk wel veel YouTube filmpjes :) )
Twitter: https://twitter.com/davevanderdrift

Antwoorden op de vragen die jullie aan mij stellen:

Mijn hobby's zijn:
Gamen en films kijken
Hoeveel kills ik op kitpvp heb: 10000+
Games die ik speel: Minecraft en League of legends
Wat ik het meeste doe op mincraft/de DDG server: Kitpvp omdat ik dat gewoon het leukst vind.

Heb je nog een vraag dan kan je die hieronder aan mij stellen en zet ik die vraag er gewoon bij :)
 
Laatst bewerkt:
M

MisterWanted

Hoi ben Treelias! Ooit begon ik met spelen op de DDG server. Dat was ongeveer 1 a 2 jaar geleden. Uiteindelijk bleef ik maar spelen en doe ik dat nu nog steeds want de server is awesome :D. Alles is leuk op de server. Hier zijn nog een paar dingetjes over mij:
Mijn echte naam: Dave van der Drift
Mijn in game naam: Treelias
Leeftijd: 16 jaar oud.
Je kan me vooral vinden: Op kitpvp en en soms kingdom 2
Youtube: mischien ooit als ik een wat betere pc heb :p (Ik kijk wel veel YouTube filmpjes :) )
Twitter: https://twitter.com/davevanderdrift

:)
Welkom op het DDG forum Dave :)
Hoeveel kills heb je op kitpvp?
 

davevddrift

DDG Held
Ik heb jullie vragen beantwoord door mijn topic te bewerken dus mijn antwoorden staan bij: Antwoorden op de vragen die jullie mij stellen. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top