Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hoi, ik ben alex

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alex1000Gamer

VIP
Alex1000gamer
Alex1000gamer
Quartz
INFO

- 15 jaar
- survival derpert
- ingame naam : Alex1000gamer

Ik ben al een aantal maanden actief op het DDG Forum. Maar nooit tijd gemaakt om dit te typen.

Mij kan je op DDG Survival het meest vinden. Als ik dan niet online ben zit ik ook wel op War Thunder.

Zelf game ik veel op computer. Ik was ooit ps3 gamer alleen dat werd saai. Dus ik begon te pc gamen. Ik kocht ook dus minecraft ( was craked beu )

Op survival noemt men ons NO LIVE..... Ik zeg het liever zo. Wij steken onze tijd in 1 server.... [LEVEL 7]

Je raad het al ik ben [level 7] op survival.
 
Laatst bewerkt:

NLlostintown

Ex-Staff
Alsnog welkom Alex!
Waarom vond je gamen op de ps3 saai?
En natuurlijk nog veel plezier met het survivallen!

-NLlost


Just enjoy life, and life will enjoy you
 

Ølaf_

Ex-Staff
Welkom op het forum Alex!
Leuk dat je jezelf toch nog even voorstelt!
Welke games speel je eigenlijk op PC? Alleen MC en warthunder of ook nog andere games?
 
Laatst bewerkt:
M

MisterWanted

INFO

- 15 jaar
- survival derpert
- ingame naam : Alex1000gamer

Ik ben al een aantal maanden actief op het DDG Forum. Maar nooit tijd gemaakt om dit te typen.

Mij kan je op DDG Survival het meest vinden. Als ik dan niet online ben zit ik ook wel op War Thunder.

Zelf game ik veel op computer. Ik was ooit ps3 gamer alleen dat werd saai. Dus ik begon te pc gamen. Ik kocht ook dus minecraft ( was craked beu )

Op survival noemt men ons NO LIVE..... Ik zeg het liever zo. Wij steken onze tijd in 1 server.... [LEVEL 7]

Je raad het al ik ben [level 7] op survival.

Welkom op t forum Alex :)

Ben je van de lucht of van de grond in war thunder?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top