Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten VERANDEREN van annulering pin set bericht

Status
Niet open voor verdere reacties.

pepi770

DDGElite
pepi770
pepi770
None
Ik heb een winkel in Graydale en heb hem nu al 3 maanden ongeveer. Ik wijs mijn medewerkers er elke week op dat ze moeten opletten voor mensen die annuleren bij /pin set. Alsnog is het soms dat ze afgeleid raken en niet zien dat het geannuleerd word omdat de kleur van het voltooien hetzelfde is als die van annuleren dus een iets minder opgelet oog ziet het verschil niet direct. Daardoor ben ik doorheen die 3 maanden miss al meer dan 10k kwijt. Dus mijn vraag is maak de kleur van annuleren ROOD of een andere opvallende kleur. Zodat je het snel kunt zien of ie geannuleerd of voltooid is. Alvast bedankt!
 

Deleted member 47587

DDG Kenner
Kassie1852
Kassie1852
None
-1, een ezel stoot zich geen tweemaal aan de zelfde steen, na 1 keer weet je dit toch lijkt mij? En dan controleer je het voordat je de spullen mee geeft, dan kan er niks gebeuren
 

The_LegendGamer

Legend
DDGDonor
DDGHero
DDGGod
The_LegendGamer
The_LegendGamer
DDG God
+1, zo valt het direct op dat het geannuleerd is, natuurlijk, de meeste weten dit wel en gaan daar sws op controleren alsnog is het handig vind ik zelf dan
 

pepi770

DDGElite
pepi770
pepi770
None
-1, een ezel stoot zich geen tweemaal aan de zelfde steen, na 1 keer weet je dit toch lijkt mij? En dan controleer je het voordat je de spullen mee geeft, dan kan er niks gebeuren
Mijn medewerkers switchen soms en als ze niet zien dat het geannuleerd is hebben ze hun hoofd in hun ogen niet gestoten want ze weten het zelf niet soms.
 

Twylight

DDG Held
iTwySky_
iTwySky_
None
Met Labymod kan je ervoor zorgen dat annuleert in het rood staat. Gebeurd dit vaker kan je miss ook je medw aankijken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top