Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Behandeld Blocks toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

freeway772

DDG Kenner
freeway772
freeway772
None
Beste,

Mijn idee is om wat dingen toe te voegen als dat mogelijk is.

Als je een Sea Lantern kapot maakt krijg je Prismarine Crystals. Deze kun je nergens voor gebruiken omdat je geen Prismarine Shard kun krijgen. Die worden gedropt door de Guardians of Elder Guardians.

Aangezien we die niet hebben is het dus onmogelijk om de Prismarine Crystals te gebruiken.

Ook wou ik vragen de Prismarine Bricks toe te voegen. Deze kun je dus maken door 9 Prismarine Shard te gebruiken.

Ik hoor graag wat jullie er van vinden.

Met vriendelijke groet,

Freeway772
 
Laatst bewerkt:

Lokerhp / Rijsberhp

TECH
rijsberhp
rijsberhp
None
Hai Nicky, ik weet niet of dat je echte achternaam is, maar als ik jou was zou ik deze weghalen. Want je weet nooit wat iemand ermee gaat doen (ook omdat je zonder account je post kan lezen)

verder goede suggestie!
 

AllesIsNormaal

Forum Moderator
Event Manager
Community Manager
Classic Projectleider
Forum Support
AllesIsNormaal
AllesIsNormaal
None
Hey,

Ik zal hierna gaan kijken.

Met Vriendelijke Groet
 

AllesIsNormaal

Forum Moderator
Event Manager
Community Manager
Classic Projectleider
Forum Support
AllesIsNormaal
AllesIsNormaal
None
Hey,

Ik heb besloten om van jouw idee 1 van de dingen toe te voegen. Dit zijn de prismarine shards.

Bedankt voor het meedenken met de game!

Met Vriendelijke Groet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top