Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hoi, ik ben Casper!

Status
Niet open voor verdere reacties.

OrangeRisee

DDG Held
Hallo,
Mijn naam is Casper.
Ik ben geboren op 28 november 2001 en ben nu 13 jaar oud.
Ik zit nu in de VWO 2 klas en ik heb het daar enorm naar mijn zin.
Ondanks mijn vele huiswerk ben ik al ruim anderhalf jaar actief op DDG en ik speel ook al ruim een jaar op kingdom 2 (Weet het niet precies maar sws langer dan 1 jaar) Op DDG zal ik te vinden zijn onder de naam: Thriladin. Ik hoop dat ik nog een hele leuke tijd ga hebben op DDG en misschien kom ik ooit een van jullie wel tegen! Je weet maar nooit he ;)

Volgens mij was dat het dan wel! Dan zeg ik voor nu doei :D
 

DamianKiip

Ex-Staff
DamianKiip
DamianKiip
None
Hallo,
Mijn naam is Casper.
Ik ben geboren op 28 november 2001 en ben nu 13 jaar oud.
Ik zit nu in de VWO 2 klas en ik heb het daar enorm naar mijn zin.
Ondanks mijn vele huiswerk ben ik al ruim anderhalf jaar actief op DDG en ik speel ook al ruim een jaar op kingdom 2 (Weet het niet precies maar sws langer dan 1 jaar) Op DDG zal ik te vinden zijn onder de naam: Thriladin. Ik hoop dat ik nog een hele leuke tijd ga hebben op DDG en misschien kom ik ooit een van jullie wel tegen! Je weet maar nooit he ;)

Volgens mij was dat het dan wel! Dan zeg ik voor nu doei :D

Welkom op het DDG Forum Casper!
Pfoe! VWO! Zou ik niet kunnen heur.. heb al moeite met klas 3 TL.
Welk Kingdom zit je?
Groetjes, DamianKiip!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top