Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Heey! Ik ben Lennart

Status
Niet open voor verdere reacties.

LennartPS

Ex-Staff
Hallo! Ik ben Lennart Peters, ik ben DDG-Survival, Forum en TeamSpeak Helper

Naam: Lennart Peters
Geboortedatum: 21-04-2001
Skype: mc_lennartps
Waar ik staff ben: Op DDG-Survival, het forum en TeamSpeak!
Twitter: mc_lennartps
Minecraft: LennartPS (een tijd eXcapePS)
Hobbys: Dansen, Zingen, Muziek maken en luisteren, Tekenen, Schilderen, Het vak Engels, gezellig zijn en grapjes kunnen maken!

Iets over mezelf:


Ik produceer mijn eigen muziek, houd enorm van dansen en zingen, maar zingen durf ik niet echt. Tekenen vind ik ook leuk! Ik ben goed met computers en Engels. Ik woon in Limburg. Woon met een gezin van 6, Mijn ouders, een broertje: Laurens. Ik heb ook een Kat (♥Saartje♥), en een hondje, naja... hond dan (♥Senna♥). Ik houd van lente en zomer, en natuurlijk de gezellige sfeer savonds binnen en buiten! Behulpzaam uiteraard en vind school niks! Marnix00, oftewel Marnix, is mijn neef.

Zo, nu ken je me een beetje! Of beter? :)

~Lennart
 
Laatst bewerkt:

NLlostintown

Ex-Staff
Welkom op het forum Lennart!
Wat voor soort genre muziek produceer je?
Kan je een beetje zingen? Of klinkt het niet zo maar vind je het wel leuk?
Tevens ben ik ook wel benieuwd wat jouw beste of leukste grap is, omdat ik er niet al te geweldig in ben.

-NLlost

Just enjoy life, and life will enjoy you
 

LennartPS

Ex-Staff
Ik kan wel zingen, (zeggen ze), Ik maak muziek als: SpinninRecords, op mijn eigen manier. Iroxs, zo heet ik op youtube of Itunes/Spotify/Deezer! Mijn grap... uhmm,,,, ik heb altijd een andere waar ik om lach met andere, maar een standaard, nee :)
 

wytzesmeding

DDG Superheld
Welkom op het forum Lennart!
Wat voor soort genre muziek produceer je?
Kan je een beetje zingen? Of klinkt het niet zo maar vind je het wel leuk?
Tevens ben ik ook wel benieuwd wat jouw beste of leukste grap is, omdat ik er niet al te geweldig in ben.

-NLlost

Just enjoy life, and life will enjoy you
Ik weet zeker niet beter dan mij xD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top