Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Manticore terug?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oscar // Ossy_

DDG Superheld
Ossy_
Ossy_
None
Hallo iedereen die dit leest,

Mijn idee is om Manticore terug te krijgen.
Manticore was vroeger een gamemode waar 2 teams van 6 in verschillende maps moesten vechten met wapens. Ik zou graag met een stafflid hier over willen praten..

Contact:
Discord; Oscaraken#3101
Teamspeak; oscar/ Ossy_
Mc; Ossy_

Mvg,
Oscar
 

Ruwbix

DDGElite
Ruwbix
Ruwbix
None
Hoi

Volgens mij was Manticore nooit een gamemode op DDG hoor. Ik heb zelf vroeger nog gespeeld en die dingen werden altijd gehost op privé servers, elk team had dan ook wel zijn eigen server waar ze samen oefende. Vandaag de dag denk ik niet dan mensen het nog spelen.

Tevens had je met Manticore mods nodig en was het dus niet erg toegankelijk voor iedereen, je hebt nu The Battle op DDG die zonder mods daar al vrij dichtbij komt. Ik denk persoonlijk niet dat het terug gaat komen.

Met vriendelijke groet
Ruwbix
 

Lokerhp / Rijsberhp

TECH
rijsberhp
rijsberhp
None
Hoi, voor zover ik weet is Manticore inderdaad geen gamemode geweest op DDG, maar een competitie om een prijzenpot van rond de 600eur, hier konden teams zich voor aanmelden en dan meetrainen. Wel is er de manticore gamemode geweest op ddg met zombies. Maar dit was zonder wapens en heel anders
 

Saergiax

Legend
Illumimattie
Illumimattie
Legend
Hoi

Volgens mij was Manticore nooit een gamemode op DDG hoor. Ik heb zelf vroeger nog gespeeld en die dingen werden altijd gehost op privé servers, elk team had dan ook wel zijn eigen server waar ze samen oefende. Vandaag de dag denk ik niet dan mensen het nog spelen.

Tevens had je met Manticore mods nodig en was het dus niet erg toegankelijk voor iedereen, je hebt nu The Battle op DDG die zonder mods daar al vrij dichtbij komt. Ik denk persoonlijk niet dat het terug gaat komen.

Met vriendelijke groet
Ruwbix

Manticore is wel vroeger een gamemode geweest op DDG.

We hadden een Manticore in de vorm van DayZ 6+ jaar geleden en dan de Manticore met guns (flans mod) die dan zoals je zegt teams hadden die privé servers hadden maar de duels tussen teams op een DDG hosted server werden gedaan.
Later werd het ook Manticore World genoemd.

Je hebt ook de Manticore League series gehad.
 

Oscar // Ossy_

DDG Superheld
Ossy_
Ossy_
None
Hoi, voor zover ik weet is Manticore inderdaad geen gamemode geweest op DDG, maar een competitie om een prijzenpot van rond de 600eur, hier konden teams zich voor aanmelden en dan meetrainen. Wel is er de manticore gamemode geweest op ddg met zombies. Maar dit was zonder wapens en heel anders

Hallo, ik bedoelde eigenlijk de private gememode op een privé server. Op deze server kunnen dan mensen competetief tegen elkaar vechten met wapens. Deze gamemode kan dan ook gelivestreamed worden door David.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top