Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Het oude Minetopia terugbrengen

Status
Niet open voor verdere reacties.

LennerdG

DDG Held
NickVermeersch
NickVermeersch
None
Geachte DDG server, ik ben een kleine youtuber met 740 subs en een actief publiek. Ik upload al een lange tijd Minetopia DDG. Uit vraag van de kijker ben ik samen met wat goede vrienden bij het idee gekomen om een soort fake minetopia te starten en de oude Qtraxia map daarin te kopieeren. We zullen het oude geld en level systeem invoeren voor de optimale beleving. Voor ons is het eerder een 'YouTube Event' om te kijken als het lukt om het oude gevoel terug te brengen. Ik kom met deze vraag omdat ik het erg respectloos zou vinden als ik dit start zonder toestemming te vragen aan David en de gehele DDG server. Zodra jullie toestemming geven starten we het event/ server en maken we er een toffe tijd van. Als jullie het niet toestaan dan begrijp ik dat volledig en gaan we het project dus nooit starten.

Met Vriendelijke Groet,
Rune Forrest

YouTube: Rune Forrest
-1 fake mt gaat nooit goedgekeurd worden!
Het is slimmer als je een idee geeft voor event van ddg zelf maar NIET van je eigen !
Het mag natuurlijk maar toestemming ga je nooit krijgen
 

Ruwbix

DDGElite
Ruwbix
Ruwbix
None
Hoi!

Het momentele Minetopia is een geëvolueerde versie v/d 'oude' Minetopia. Dus technisch gezien spelen we nog steeds op dezelfde Minetopia als we enkele jaren geleden deden!
 

UrAmazing

DDG Kenner
rewatched
rewatched
None
Hoi,

Wat Ruwbix zegt is waar maar ik snap wat je bedoelt. Er zijn heel
veel veranderingen geweest waardoor het misschien niet lijkt op de
oude Minetopia maar eigenlijk gewoon de oude Minetopia is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top