Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Introductie, PoetinNL

Status
Niet open voor verdere reacties.

PoetinNL

DDG Kenner
PoetinNL
PoetinNL
None
Hey, Ik zal even mijzelf introduceren. :)

Naam :
Arne
IGN : PoetinNL
Leeftijd : 17 Jaar.
Hobby's : Tafeltennis, En met vrienden afspreken.
Discord : ArneLol#3029 (Altijd bereikbaar)
Mijn Avontuur :
Vroeger toen de Minetopia server nog niet public was keek ik graag naar David zijn video's.
In die tijd had ik zelfs nog geen Minecraft, Maar toch vond ik het erg leuk om zijn video's te bekijken.
Na een jaartje of 2 kocht ik Minecraft, Dit was echt een super avontuur voor mij! Ik speelde niet erg veel DDG, Omdat Minetopia in die tijd helaas nog geld kosten, En ik wou niet elke maand een klein bedrag uitgeven aan een whitelist. :( Ik ben natuurlijk wel zijn video's blijven kijken.
Enkele jaren verder:
Planetcraft kwam uit! Dit was de game voor mij, Helaas heb ik nooit op de Beta gespeeld, omdat ik toen wat minder actief was op David zijn kanaal. 1 maand voor de Planetcraft release kocht ik nog snel een Minetopia whitelist, Hier heb ik dan ook veel op gespeeld (Enja, Nooit een job gehad :p) Dit kwam omdat ik altijd maar een opleiding ging volgen op de universiteit in Downtown. Toen Planetcraft uitkwam heb ik elke dag volledige dagen gespeeld! En al snel een leuk team gevonden waar ik nog steeds lid van ben (TrumpstaNL).
Nu speel ik meer Planetcraft dan Minetopia, En ik speel nu dus ook dagelijks op DDG en ik hou ervan om nieuwe mensen elke dag te ontmoeten! ondertussen speel ik toch al wel een jaar elke dag DDG. Mijn doel op DDG is nog om Planetcraft of Minetopia Moderator te worden, En zo dus andere spelers verder te helpen met hun avontuur! Want helpen, dat doe ik graag :)

Nou, Dit was dus mijn vreemde introductie :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top