Ik speel regelmatig op andere servers zoals bijv. Hypixel & CubeCraft.
Beide servers werken met achievements & daily challenges.
Nu zou ik het erg leuk vinden als er ook zoiets zou komen op de DDG Server.
Uiteraard met een unieke draai hoe DDG dat altijd al doet.
Achievements
-Zulke achievements in de lobby bijvoorbeeld maar ipv +5 Achievement points kan het bijvoorbeeld +5 levels of + 50 lobby xp zijn.
-Nog 'n voorbeeld kunnen ze misschien doen van dat je voor het eerst iets koopt op de shop of een bepaalde rank.
En achievements kunnen ook altijd uitgebreid worden bijvoorbeeld als je Castle Defend weer actiever wilt maken zoals eerst.
Weekly Challenge
-Bijvoorbeeld speel 20 games van Castle Defend of speel voor 3 uur Minetopia en dan als rewards bijvoorbeeld lobby levels & xp krijgen (hangt uiteraard af van hoe moeilijk de challenge is)
Daily Challenges
-Bijvoorbeeld speel 5 games van Castle Defend of speel voor 2/3 uur Skyblock
Het kan allemaal uitgebreid worden dat je uiteindelijk bijvoorbeeld 5 Daily Challenges hebt & 3 Weekly Challenges en bijvoorbeeld in totaal 10 Lobby Achievements, 30 Minetopia Achievements, 20 Castle Defend Achievements & 15 Skyblock Achievements.
Ik ben ervan overtuigd dat dit mensen motiveert om actiever in bepaalde gamemodes te worden en het is ook nog is een leuke speelervaring.
Mocht iets niet helemaal duidelijk zijn laat het gerust weten!
Ik heb m'n best gedaan om het zo goed mogelijk te verwoorden en uit te leggen.
Ik ben eventueel ook te contacteren via Discord voor als er vanuit Team DDG nog vragen zijn hoor ik het graag!
Groet,
"Kevin" | scnk
Beide servers werken met achievements & daily challenges.
Nu zou ik het erg leuk vinden als er ook zoiets zou komen op de DDG Server.
Uiteraard met een unieke draai hoe DDG dat altijd al doet.
Achievements
-Zulke achievements in de lobby bijvoorbeeld maar ipv +5 Achievement points kan het bijvoorbeeld +5 levels of + 50 lobby xp zijn.
-Nog 'n voorbeeld kunnen ze misschien doen van dat je voor het eerst iets koopt op de shop of een bepaalde rank.
En achievements kunnen ook altijd uitgebreid worden bijvoorbeeld als je Castle Defend weer actiever wilt maken zoals eerst.
Weekly Challenge
-Bijvoorbeeld speel 20 games van Castle Defend of speel voor 3 uur Minetopia en dan als rewards bijvoorbeeld lobby levels & xp krijgen (hangt uiteraard af van hoe moeilijk de challenge is)
Daily Challenges
-Bijvoorbeeld speel 5 games van Castle Defend of speel voor 2/3 uur Skyblock
Het kan allemaal uitgebreid worden dat je uiteindelijk bijvoorbeeld 5 Daily Challenges hebt & 3 Weekly Challenges en bijvoorbeeld in totaal 10 Lobby Achievements, 30 Minetopia Achievements, 20 Castle Defend Achievements & 15 Skyblock Achievements.
Ik ben ervan overtuigd dat dit mensen motiveert om actiever in bepaalde gamemodes te worden en het is ook nog is een leuke speelervaring.
Mocht iets niet helemaal duidelijk zijn laat het gerust weten!
Ik heb m'n best gedaan om het zo goed mogelijk te verwoorden en uit te leggen.
Ik ben eventueel ook te contacteren via Discord voor als er vanuit Team DDG nog vragen zijn hoor ik het graag!
Groet,
"Kevin" | scnk