Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Survival zones

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sluwvosje

DDG Legende
sluwvosje
sluwvosje
Quartz
Oi!

De free zone unlock je als je de tutorial hebt afgerond.
Zone 1 unlock je als je level 3 bent (5 dagen online time).
Zone 2 en 3 kan je unlocken door ze met achievement-points te kopen. Deze achievement-points kan je verdienen in het /achievement menu. In datzelfde menu kan je ook je ook nog andere zones unlocken zoals de nether en de end als je dat nog niet wist.

Het handige aan deze zones is dat het in zone 1, 2 en 3 niet tot weinig gegriefd wordt, dat er nog veel ores liggen en dat het een ruimer gebied is. Wat in de free zone soms niet het geval is.

Ik denk dat ik zowat alles heb gezegd. Als je nog vragen hebt, kan je ze altijd stellen. :)
 
Laatst bewerkt:

PoofDesigns

DDG Kenner
StofZuigSlang
StofZuigSlang
None
Oi!

De free zone unlock je als je de tutorial hebt afgerond.
Zone 1 unlock je als je level 3 bent (5 dagen online time)
Zone 2 en 3 kan je unlocken door ze met achievement-points te kopen. Deze achievement-points kan je verdienen in het /achievement menu. In datzelfde menu kan je ook je ook nog andere zones unlocken zoals de nether en de end als je dat nog wist.

Het handige aan deze zones is dat het in zone 1, 2 en 3 niet tot weinig gegriefd wordt, dat er nog veel ores liggen en dat het een ruimer gebied is. Wat is de free zone soms niet het geval is.

Ik denk dat ik zowat alles heb gezegd. Als je nog vragen hebt, kan je ze altijd stellen :)
Oke thx, maar het aantal mob spawns zijn dus in alle zones hetzelfde? Of verschilt het?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top