Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hoi, dit ben ik!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tim I Sacrumicus

DDG SuperLegende
Sacrumicus
Sacrumicus
None
Beste allen,

gezien ik vanaf een paar weken terug OKD-Staff ben geworden, leek het mij wel redelijk om is even een introductie te maken!

Naam: Tim
MC-account: Sacrumicus
Geboortedatum: 24-04-2001
Opleiding: Ik zit op dit moment nog even voor het laatste jaartje op de middelbare school, maar komend jaar ga ik Rechtsgeleerdheid studeren aan de Universiteit!
Hobbies: Ik zwem graag, game graag, en bekijk graag de wereld. Filosofie hoort hier ook wel zeker bij! Ook ben ik een groot liefhebber van Geschiedenis!
Levens-quote: "Als je niet nadenkt over het leven, leef je dan eigenlijk wel?" (antwoord geven mag in de comments!).

Mocht je nog vragen hebben over mij of wat ik doe, stel ze gerust! Ook al denk ik dat de interesse zo laag is dat die er niet zullen zijn :p.
 

Carfferd

DDG SuperLegende
Carfferd
Carfferd
Quartz
Hey @Tim aka Suikermonecul ,

Universiteit kan vies tegenvallen, ik spreek uit ervaring. :p
Geschiedenis vindt je interessant, wat is je favoriete tijdvak om over te leren? Ikzelf vind altijd de Gouden Eeuw en Renaissance echt uitermate boeiend.
 

Tim I Sacrumicus

DDG SuperLegende
Sacrumicus
Sacrumicus
None
Hey @Tim aka Suikermonecul ,

Universiteit kan vies tegenvallen, ik spreek uit ervaring. :p
Geschiedenis vindt je interessant, wat is je favoriete tijdvak om over te leren? Ikzelf vind altijd de Gouden Eeuw en Renaissance echt uitermate boeiend.
Jow! Ik ga de uni gewoon proberen :p. Mijn lievelingstijdvak bestaat niet echt... het is vanaf ongeveer 1900-2000 haha. Renaissance is ook wel interessant trouwens!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top