Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Kill lijst zondag oorlog Onameril VS Kaer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xurb_

DDG Held
Xurboes
Xurboes
None
Niet eerlijk? Die hebben daar gewoon voor gewerkt pik.
Je bedoeld je geld verneuken aan crates? Noem ik niet hard werken. Het is harder werken om 70 man online te krijgen voor je kingdom dan geld in crates stoppen. En hoe ik weet dat het harder werken is om 70 man online te krijgen... Het is jullie nog nooit gelukt :p
 

iicrazyskunk

DDG Kenner
Sargohn
Sargohn
None
Je bedoeld je geld verneuken aan crates? Noem ik niet hard werken. Het is harder werken om 70 man online te krijgen voor je kingdom dan geld in crates stoppen. En hoe ik weet dat het harder werken is om 70 man online te krijgen... Het is jullie nog nooit gelukt :p
Zoals ik ook al tegen je vriend zei :'Enkelnick heeft wat dingen uit crates gekregen en daarmee zn weg omhoog getrade om zulke items te krijgen, mythicalredstone en alyvix hebben niet gekocht, maar het gewoon verdiend door slim te handelen etc.'
Bovendien, klopt is ons nog nooit gelukt maar volgens mij is dat complimenten naar jouw lead en niet naar jou :) Bovendien ook compleet irrelevant bij wat je zegt:)
 

remygames

DDG Superheld
PixellWarlord
PixellWarlord
None
Het was 50v70, zelfs met die -18 man waren jullie met meer, jullie hebben eerst 5-10 spelers van ons gekillt, dus jullie waren met nog meer..
Volgensmij heeft iemand net al precies het zelfde gezegt: ''niet zo toxic doen jullie hadden er ook 5 18-5 makes 13 jullie hadden exact 13 man meer dus we hebben eerlijk gewonnen toch?''
Maar alsnog Goodfight
 

Jiroho

DDG Legende
Jiroho
Jiroho
None
Salt salt salt, hoe lastig is het om gf te zeggen iedereen had lagg wij hadden minder man dus is het logisch dat er minder mensen uitlaggen. Echter is er wel een ingame theorie (hier doel ik niet op booten) dat veel mensen er uitlaggde
 
Laatst bewerkt:

OfficialZyraq

DDG Superheld
Huesler
Huesler
None
Snap tbh ni Wrm mensen ni kunnen toegeven Wrm ze slechter zijn als kd en dan uitvluchten zoeken
Zelf ben ik geen goeie pvper dus ik waarover ik praat
 

DieFromLagg

DDG SuperLegende
DieFromLagg
DieFromLagg
None
Wel mooi dat je wegrent, je in je eigen tolfort staat, nogsteeds hits krijgt, een water bucket onder je hebt maar nogsteeds in de fik staat. En dan schreeuwt er iemand: "DieFromLag is een villager" Waarna je langzaam met elke servertick een half hartje verliest totdat je dood bent.

Ik ben weer een ervaring rijker!
Tenminste wel beter dan map 2, toen was je lekker aan het pushen, stond opeens iedereen stil, en dan kreeg je dertigmiljoenmiljard hits in een nanoseconde en was je dood :p

Ohja, ook wel grappig om te zien dat je een kill maakt terwijl je zojuist bent gerespawned in je een bedrock ei in de spawn xD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top