Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Afscheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebas65

DDG SuperLegende
Sebas65
Sebas65
None

Afscheid

Allereerst wil ik alle DDG spelers, stafleden en het management team bedanken voor deze onwijs gave tijd! Maar helaas aan al het moois komt een einde en voor mij is dat nu, misschien voor sommigen een vrij onverwachtse reactie maar het is niet anders.

Er waren nog een boel vragen rondom mijn vertrek bij DDG waardoor ik heb besloten om alles wat te verduidelijken door middel van een mooie forum post. En natuurlijk een aantal mensen bedanken voor het mogelijk maken van deze fantastische tijd.

Ik zal jullie verlaten op 14 september (morgen) niet alleen omdat ik dan jarig ben maar ook omdat ik dan precies 3 jaar DDG heb gespeeld, daarnaast ook nog is 2 jaar en een paar maanden Minetopia. En natuurlijk het forum ook ruim 2 jaar!

Het was geen makkelijke keuze om te maken omdat DDG al drie jaar lang in mijn hart zit en zeker ook veel tijd naar toe is gegaan maar ergens moet je een keer een lijn trekken en de keuze maken. Ik moet verder en kan geen 20 uur in de week meer missen voor DDG.

Mede omdat ik nu mijn eigen bedrijf vol heb draaien en natuurlijk school ook nog de nodige uren opslokt en wil voor beide vol gaan en het optimale uit halen. Ook in de nabije toekomst staat er veel te gebeuren wat allemaal weer tijd kost.

Dat is de belangrijkste reden voor mijn vertrek, al speelt natuurlijk ook mee dat drie jaar erg lang is met weinig afwisseling dat het gaat vervelen. En zo ben ik ook tot mijn besluit gekomen.

Voor zo ver mijn verhaal maar kan natuurlijk niet vertrekken zonder een aantal personen persoonlijk te bedanken. (Mijn excuses als ik mensen vergeet, don't blame me ;))
@ThE_WiZ76 wie ben jij eigenlijk? Drie jaar geleden wist ik het niet, denk nog steeds dat de meeste mensen niet weten wie jij bent en wat jij wel niet allemaal doet voor DDG. Maar gelukkig ben ik dat wel te weten te komen in de loop van de tijd en kan ik je nu toch nog even bedanken voor het 'up and running' houden van de DDG servers en natuurlijk alles erom heen. Ik zou zeggen ga zo door!

@mariskawoerk Hoelang ben jij niet al moderator hier? Hoe houd jij dat toch elke dag weer vol al die 'zeurende' spelers langs krijgen en ze toch altijd weer met een glimlach helpen? Een rots in de branding van menig DDG speler, ga zo door!

@MerelMine Wat heb jij niet allemaal gedaan voor DDG? Een hele boel maar ken je natuurlijk het beste via het forum, mis die oude tijden wel hoor :cool:. Had vernomen dat je inmiddels designer bent voor DDG heel veel succes!

@Juanbreezer

Dit zal je waarschijnlijk niet meer zien, maar alsnog was jij vroeger een van de actiefste moderatoren die zich elke dag weer inzette voor het speelplezier van de DDG spelers. Helaas gestopt vanwege velen redenen maar dat neemt niet weg dat ik je wil bedanken voor die geweldige tijden!

@Rubbiera ook jij bedankt voor deze toffe jaren, ken je dan welliswaar nog maar iets langer dan een jaar. Vond het gezellig! Heel veel succes nog met Citycraft naar een nog hoger niveau tillen!

@Jorii bedankt voor de twee laatste maanden toch mijn motivatie terugwinnen, zet hem op als nieuwe CEO. Recherceur en hoofdagent Atlanta. Heb de volste vertrouwen in je!

@MrRoyalit hoe lang ken ik je nou eigenlijk al? In ieder geval een hele lange tijd. Vond het gezellig en wens je nog heel veel succes als moderator van Survival, spreek je vast nog wel is via app.

@roenar heb me verbaasd over jouw professionele manier van support, en toen was je opeens weg... Maar je bent weer terug :) Zet hem op en blijf de spelers op teamspeak zo goed helpen!

@Shanyrria Ja, geen woorden voor. Wie is er nou zo actief? Wie speelt er nou nog minecraft op die leeftijd? Maar wat maakt het, moet kunnen toch :) Je hebt altijd voor iedereen klaar gestaan en een enorme bijdrage aan de algemene kwaliteit van Minetopia geleverd. Hopelijk ga jij nog wel tijdje door want je zou een enorm gemis zijn voor iedereen!

@Qildor Voor jou geldt natuurlijk het zelfde, ruim een jaar projectleider een van die drie die elke keer weer met geweldige updates kwamen. Ze zouden jullie de 'drie musketiers' moeten noemen. Helaas nooit eerder opgekomen. Natuurlijk heb je ook heel veel voor de rest van de server gedaan maar dat zal wat minder bekend zijn voor de spelers. Heel erg bedankt Mark voor het waarborgen van de kwaliteit van Minetopia hopelijk blijf je het net zoals Shann nog een hele tijd doen!

@TimeWalk Heb er geen woorden voor hoeveel jij je wel niet bezig houdt met DDG, fantastisch! Ik ben je heel dankbaar voor alles wat je gedaan hebt de laatste tijd maar jij bent wel van dat regelen en dat zien we nu ook weer, gewoon geld verdienen door een spelletje te spelen. dat heb je toch wel weer lekker geregelt! ga vooral zo door Jean Paul die andere twee 'musketiers' hebben jou daadkrachtigheid meer dan nodig!

ps. Leg je kind is wat eerder in bed ;):rolleyes:

@Tjird Ik heb vernomen dat jij best het nodige gedaan hebt voor DDG, maar wil toch even een discussie puntje uit de weg ruimen. Iedereen heeft het er steeds over dat ik die mooie skin van jou heb. Maar als we even gaan kijken op namemc staat er toch heel duidelijk dat ik drie maanden eerder een prachtige ijsbeer skin had :eek:. Maar nu met mijn vertrek ben je toch weer zeldzaam ;) Zet hem op!

@Xanthus Los van wat discussie puntjes van vroeger blijf ik er bij dat je geniaal bent, die denk kracht van jou is de motor van al die fantastische ideeën die we steeds hebben in Minetopia. Ga zo door en maak 3.0 een succes!

En natuurlijk ben ik nog heel veel mensen vergeten, het is ook niet mogelijk om alle 200 geweldige stafleden van DDG persoonlijk te bedanken, en dan moeten we ook niet vergeten alle stafleden die de afgelopen drie jaar actief zijn geweest. En de honderden spelers die ik over de jaren heen heb leren kennen.

Ik ga jullie missen ga proberen nog wel een beetje op het forum actief te blijven maar kan niks beloven.


BEDANKT!

- Sebas65 out!



 

Deleted member 36573

DDGHero
DahRealElmo
DahRealElmo
None
We gaan je missen! Vooral als agentje van Graydale!

Ik heb trouwens gesolliciteerd bij Politie Graydale, als ik aangenomen word neem ik jou taak als agent over :D

MVG. De Gekste Derpste Elmo van de DDG Server ~DahRealElmo
 

Rubbiera

DDG Legende
Rubbiera
Rubbiera
None
Jammer dat je stopt Sebas!
Je blijft natuurlijk in mijn hartje en ik hoop je nog wel te spreken op teamspeak ofc!

Veel succes verder met je eigen bedrijf en zorg dat binnenkort iedereen je bedrijf kent hé

Groetjesss,
Jasperrr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top