Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Realistische kledingslijtage in Minetopia?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Goldiox

DDGGod
Goldiox
Goldiox
DDG God
Hoezo zou dat dan slecht voor de economie zijn? Is dan toch het zelfde als nu?
Mensen gaan geen meer kleding sparen. ( Omdat ze de repareer kosten vervelend vinden en er niet voor willen betalen ). Dus dan word er minder kleding verkocht, Ik verwacht niet dat de repair shop deze schade in de economie kan weg werken.

- Goldiox.
 

TypischKoen

DDG Held
TypischKoen
TypischKoen
None
Mensen gaan geen meer kleding sparen. ( Omdat ze de repareer kosten vervelend vinden en er niet voor willen betalen ). Dus dan word er minder kleding verkocht, Ik verwacht niet dat de repair shop deze schade in de economie kan weg werken.

- Goldiox.
Hoezo zou je kleding door deze update niet sparen?
 

TypischKoen

DDG Held
TypischKoen
TypischKoen
None
Omdat ze de repareer kosten vervelend vinden en er niet voor willen betalen. Dus dan houden ze een setje aan, zodat die niet stuk gaat.

- Goldiox.
Ik snap je echt niet, als kleding verzamelaar wil jij kleding verzamelen bijvoorbeeld in je huis op armorstands. Wat heeft dat te maken met repairkosten?
 

Goldiox

DDGGod
Goldiox
Goldiox
DDG God
Ik snap je echt niet, als kleding verzamelaar wil jij kleding verzamelen bijvoorbeeld in je huis op armorstands. Wat heeft dat te maken met
Nou, de meeste kleding verzamelaars gebruiken hun kleding ook, ik kan het niet beter uitleggen dat dit.

- Goldiox.
 

Streammer

DDG SuperLegende
Streammer
Streammer
Obsidian Gold
Als je echt goed bezig wilt zijn moet je dit niet doen via het aan en uitdoen van kleding maar het daarwerkelijk dragen. Zoals bijvoorbeeld als je je kleding 10uur ( Speeltijd ) draagt krijg je damage.
 

Xanthus

Ex-Staff
Xanthus
Xanthus
None
dus tegenwoordig in real als je kleding past is het ook gelijk kapot?

Dat klopt helemaal Timo, als jij dagelijks met je kleding loopt en aan en uittrekt dan rekt het materiaal uit en gaat het op ten duur stuk.
Overigens slijt kleding zelfs wanneer je het IRL enkel draagt en loopt, wil je liever damage wanneer je het aanhebt per minuut?
 

koning12012

DDG Superheld
koning12012
koning12012
None
Dat klopt helemaal Timo, als jij dagelijks met je kleding loopt en aan en uittrekt dan rekt het materiaal uit en gaat het op ten duur stuk.
Overigens slijt kleding zelfs wanneer je het IRL enkel draagt en loopt, wil je liever damage wanneer je het aanhebt per minuut?
Mijn kledij is nog nooit stuk gegaan xD.
 

FinnDDG

Legend
ofcrow
ofcrow
Legend
Beste Minetopia spelers,


Afgelopen maanden zijn er updates geweest waardoor het beschadigen van kleding heel lastig is geworden en de repairshop steeds minder bezocht werd. Omdat Minetopia een real life based spel is proberen we zoveel mogelijk om alles binnen de game zo realistisch mogelijk te laten verlopen. Zo ga je voor je geldzaken naar een bank en vraag je vergunningen aan bij de gemeente.


We willen jullie d.m.v. deze forumpost inlichten over een nieuwe update genaamd: Slijtage. Het te veel aan- en uittrekken gaat schade (damage) doen aan je kleding, ofterwel slijtage.
Het is dus vanaf 06-07-2018 mogelijk dat je kleding wordt gedamaged als je het te vaak aan- en uittrekt. Dit brengt een realistisch aspect in het spel! En hierdoor sturen wij als Ministerie de game naar een realistische omgeving.


Hieronder de damage kansen in procenten:

Kleding zonder Unbreaking: 100% kans op damage

Met unbreaking 1: 75% kans op damage

Met unbreaking 2: 50% kans op damage

Met unbreaking 3: 25% kans op damage

Kleding waarop unbreakable zit is er 0% kans op slijtage. Geen damage mogelijk dus.


Wij heten jullie van harte welkom bij de repairshop in Kledinginkoop TheCity om al jullie kledingstukken te reparen.
Let wel op, kleding in het rood wordt niet meer gerepareerd! Let dus ook op hoe vaak je je kleding aan- en uittrekt ;).


Voor vragen omtrent de slijtage update of andere zaken kan je altijd terecht bij het Ministerie van Economie.


Met vriendelijke groet,


Danny026

Minister van Economische Zaken

In het echt heb ik nu al jaren lang dezelfde kleding. En het heeft geen 'damage'.
Dus ik lijkt me niet echt zo'n goede beslissing om dit wel in Mintopia te doen. Want Kleding slijt niet zo snel.


Als je update toch zou gaan kopen lijkt het me wel beter om de procenten omlaag te doen, zodat er toch wel damage op komt maar iets minder snel. Dan zou het ook iets realistischer zijn.
 

Yari5000

DDG Kenner
Yari5000
Yari5000
None
Komt er dan ook een verschil tussen.
Primark broek: leather
Stone island trui: Iron
Of is dit enkel op te lossen met unbreakable boekjes?
 

Goldiox

DDGGod
Goldiox
Goldiox
DDG God
In het echt heb ik nu al jaren lang dezelfde kleding. En het heeft geen 'damage'.
Dus ik lijkt me niet echt zo'n goede beslissing om dit wel in Mintopia te doen. Want Kleding slijt niet zo snel.


Als je update toch zou gaan kopen lijkt het me wel beter om de procenten omlaag te doen, zodat er toch wel damage op komt maar iets minder snel. Dan zou het ook iets realistischer zijn.

Helemaal mee eens.

- Goldiox.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top