Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten HAI, Ik ben Martijn!

Status
Niet open voor verdere reacties.

MARTINOOOO

DDG Superheld
MARTINOOOO
MARTINOOOO
None
Hey allemaal!
Ik ben nu al enige tijd actief op het Forum en ben er tot mijn grootste verbazing achter gekomen dat ik nog nooit me eigen heb voorgesteld dus bij deze!

Naam: Martijn
Leeftijd: 16 Jaar
Lid op het forum sinds: 22 November 2016
MC Naam: MARTINOOOO

Wat doe ik bij DDG?
Ik ben op dit moment Forum Moderator en doe dit met veel plezier. De meeste mensen kunnen mij kennen van Algemene Vragen of klachten maar zelf ben ik ook nog wel eens OFF-Topic te vinden. Voordat ik bij het Forum team kwam ben ik eerst Support geweest op de HCF server waar ik me heb opgebouwd tot Project Leider en waar ik leuke tijden heb mee gemaakt. Helaas had ik door tijdgebrek geen tijd meer om deze functie te verwezenlijken en heb ik een stap achteruit gedaan naar het Forum. Zelf heb ik het Forum altijd een van de leukste plekken gevonden aangzien hier een leuke vaste community is die houd van gezelligheid

Mijn begin bij DDG,
Ik ben begonnen met spelen op de DDG server toen HCF uitkwam aangezien het me leuk leek met een Nederlandse comunnity HCF te spelen. Dit beviel mij zo goed dat ik gesolliciteerd had voor Support wat ik naar een tijdje zelfs geworden ben.

Wat wil ik in de toekomst doen?
Zelf hoop ik zo lang mogelijk bij deze gezellige community te blijven en een hoop leuke dingen mee te maken.

Waar kan je mij vinden?
Ik ben meestal wel te vinden op Teamspeak waar ik tot in de laate uurtjes aanwezig ben. Daarnaast ben ik natuurlijk ook altijd bereikbaar via het Forum door middel van een @Martijn | MARTINOOOO of een conversatie.

Met vriendelijke groet,
~ Martijn | MARTINOOOO
 

JustJob

DDG Superheld
JustJob
JustJob
None
leuk kennis te maken [emoji16] ik hoop dat je nog lang actief kan blijven

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top