Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten hoi ik ben Lorenzo de_pvp_baas

Status
Niet open voor verdere reacties.

Speedies

DDG Kenner
EchteHollander
EchteHollander
None
Ik ben lorenzo ik speel als de_pvp_baas
ik ben 12 jaar En ik ben veel online
Ik ben nieuw op deze site maar veel bouwervaring in minecraft!
heeft iemand een leuke baan voor mij ;)
 

Amelieeh

DDG Kenner
amelieexz
amelieexz
None
Atlanta zoekt bouwers geloof ik, en Graydale zoekt receptie (je kunt doorgroeien dan tot bouwer).
 

Sjips_/Lennart ;-)

DDG Held
Sjips_
Sjips_
None
Ik ben lorenzo ik speel als de_pvp_baas
ik ben 12 jaar En ik ben veel online
Ik ben nieuw op deze site maar veel bouwervaring in minecraft!
heeft iemand een leuke baan voor mij ;)
Eerst en vooral aangename kennismaking ! Zoals al vermeld is kan u zeker eens solliciteren bij een minetopia bouwbedrijf , geen whitelist ? Don't worry ! Je kan ook altijd het bouwteam van DDG versterken ;) !
https://forum.dusdavidgames.nl/applicationform/bouwteam.14/form
Mvg,
Lennart
 

_S44RTJE_

DDG Kenner
Saarteke
Saarteke
None
Hey ik ben Saartje (xKnqlie_) ik zou support op staf willen versterken. Ik kan best goed om met iedereen, als er ongepast gedrag is of bouwwerken vermeld ik het ook aan staff of zeg ik zelf dat ze moeten stoppen. Ik gedraag me serieus. Ik ben wel 14 jaar maar ik krijg veel te horen dat ik uiterste geschikt ben. Ik zou support op Creative plots zijn. Ik heb een emerald rank op het moment. Ik speel al 4 jaar ddg Met vriendelijke groet Saartje
 

_S44RTJE_

DDG Kenner
Saarteke
Saarteke
None
Hey ik ben Saartje (xKnqlie_) ik zou support op staf willen versterken. Ik kan best goed om met iedereen, als er ongepast gedrag is of bouwwerken vermeld ik het ook aan staff of zeg ik zelf dat ze moeten stoppen. Ik gedraag me serieus. Ik ben wel 14 jaar maar ik krijg veel te horen dat ik uiterste geschikt ben. Ik zou support op Creative plots zijn. Ik heb een emerald rank op het moment. Met vriendelijke groet Saartje.
 

Speedies

DDG Kenner
EchteHollander
EchteHollander
None
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top