Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Melding Belangrijke wijziging Developer sollicitatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

DDG Server

DusDavidGames
Beste DDG Spelers,

Na een aantal wijzigingen aan de Developer sollicitaties op het Forum, komt nu toch wel de belangrijkste!

Deze sollicitatie zal niet meer op het Forum te vinden zijn!

Vanaf vandaag is het solliciteren voor Developer alleen nog maar mogelijk via [email protected] met bijgevoegde CV en motivatie.

LET OP!! Dit geldt alleen voor de Developer sollicitatie!
Alle andere sollicitaties blijven gewoon op het Forum.

Mocht jij nog een sollicitatie ingevuld hebben tot nu, zal deze uiteraard nog behandeld worden.

Ik hoop jullie zo voldoende geïnformeerd te hebben.
Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik dat graag!
 

idrias

DDG Held
idrias
idrias
None
Een lijst met minimale eisen zou wel handig zijn. Waar bijvoorbeeld minimumleeftijd, minimale ervaring met java en minecraftprogrameren in het algemeen, etc.
 

ZotteKoppie

DDG Kenner
Beste DDG Spelers,

Na een aantal wijzigingen aan de Developer sollicitaties op het Forum, komt nu toch wel de belangrijkste!

Deze sollicitatie zal niet meer op het Forum te vinden zijn!

Vanaf vandaag is het solliciteren voor Developer alleen nog maar mogelijk via [email protected] met bijgevoegde CV en motivatie.

LET OP!! Dit geldt alleen voor de Developer sollicitatie!
Alle andere sollicitaties blijven gewoon op het Forum.

Mocht jij nog een sollicitatie ingevuld hebben tot nu, zal deze uiteraard nog behandeld worden.

Ik hoop jullie zo voldoende geïnformeerd te hebben.
Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik dat graag!
Kben 14 maar kben er net mee begonnen, kheb dus nog 2 jaar om heel erg goed te worden xD
Haha succes
 

TheDevTiger

DDG Kenner
Beste DDG Spelers,

Na een aantal wijzigingen aan de Developer sollicitaties op het Forum, komt nu toch wel de belangrijkste!

Deze sollicitatie zal niet meer op het Forum te vinden zijn!

Vanaf vandaag is het solliciteren voor Developer alleen nog maar mogelijk via [email protected] met bijgevoegde CV en motivatie.

LET OP!! Dit geldt alleen voor de Developer sollicitatie!
Alle andere sollicitaties blijven gewoon op het Forum.

Mocht jij nog een sollicitatie ingevuld hebben tot nu, zal deze uiteraard nog behandeld worden.

Ik hoop jullie zo voldoende geïnformeerd te hebben.
Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik dat graag!

Wat moet er dan in je CV? Gwn je echte CV of een CV dat te maken heeft met wat je ervaringen zijn met coderen?
 

TheDevTiger

DDG Kenner
ja nee oke, maar je kan ook cv op een andere manier opvatten, want een cv van java-ervaring is iets anders dan een cv van werkervaring

(EDITED)
laat maar, ik heb al een idee van wat erin moet
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top