Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hey ik ben Ridley

Status
Niet open voor verdere reacties.

Klabawn

DDG Superheld
Klabawn
Klabawn
None
Hey zoals je aan de titel kunt zien heet ik Ridley
Ik ben een Veertien jarige Vlaams-brabander en zit in de richting Humane Wetenschappen (Psychologie in die richting)
Als ik afstudeer van de universiteit zou ik graag een Psycholoog worden om mensen een beter gevoel te geven over de wereld en misschien zelfs hun visie te veranderen.
Ik speel graag spellekes xD zoals Minecraft,Roblox,Pubg,Csgo,Fortnite,LOL, Arma 3 en veel meer.
Ik zit al een paar jaar op de ddg server te spele en heb nu pas gekozen om een forum account aan te maken zodat ik meerdere mensen leer kennen.
Op een schaal van 1 tot 10 diehard fan van David zijn zou ik mezelf op 3 zetten omdat ik hem heel soms kijk maar wel regelmatig op de ddg server speel.
Maar als je met mij samen zou willen spelen kan je dat vragen als je de speler Klabawn online ziet.
Ik zit ook in manticore world in het team Warzone.

Maar laat ik stoppen met mezelf voor te stellen. ik hoop vele van jullie te ontmoeten.

Veel speelplezier
Ridley Aka Klabawn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top