Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Skyblock Buildoff - WIN EEN MAAND GOLD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carfferd

DDG SuperLegende
Carfferd
Carfferd
Quartz
AGiQ0m7NuSjNbVXDlbKOfYZ-MHc3KLGJSV9DMZKuJ-P-5OX8EWDxUj7daww-JmTNuuXzynsaAsdunCuT7IF1mWZTOAZIU6rIJNjpQuqESbNPmUI3toqqcWObwlJKBFcApckWvCDo


Beste DDG Spelers,

We gaan weer onze spaceshuttle in, want ditmaal is er een event op Skyblock!

Op Skyblock zal er een buildoff plaatsvinden. Dit houdt in dat je tussen 29 november 2017 en 6 december 2017 de tijd hebt om je eiland helemaal in winterwonderland thema te maken! Leef je maar helemaal uit, want de eiland eigenaar en eiland leden krijgen allemaal één maand gold (max. 4 gold ranks worden er vergeven)!

Let wel op: Je moet je inschrijven via dit formulier: https://goo.gl/forms/bGCX6l4azqRwE7og2
Doe je dit niet? Dan gaan wij ook niet jouw eiland beoordelen.

Handschoenen aan? Bouwen maar!

- DDG Event Management & PL Skyblock
Carfferd, Twytmo & Sishu89


B-APKfBNyARco-O8lOHvPFy1zsJZ8nLTGXU_L63G8CM5M2mcUvs4AuVpsRAjIbFTMH8k4NGtuNVhvSWHt20dJSYkRYL58DHSHCWfB8sqDZ8kWXktQaMW7pr2EI23zXBQc0znjgw2
 

BoerHans

DDG Held
Ik ga echt een heel grooten hal maken :D met een kerstboom in het midden en frozen style OMG ik zie het wl helemaal voor me
 

justcollin

Legend
justcollin
justcollin
Legend
ik ga een kerst/sneeuwdorp maken ;)

met van dei zuurstokken en een slee enzo en dan 1 markt ofzo met 1 grote kerstboom XD
 

Kwekkers

DDG Kenner
Kwekkers
Kwekkers
None
Ik heb met mij 2 IS leden die actief zijn met mij, mag ik dan ook die andere 2gold randjes aan 2 andere geven als ik win. En is er ook een prijs voor de 2 en 3e plaats?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top