Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Informatie Cosmopolitan-Downtown !

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobertvdM7

DDG Superheld
RobertvdM7
RobertvdM7
None
Beste spelers van MineTopia,

Zoals jullie waarschijnlijk wel al gezien hebben in deze video komen er wat veranderingen aan binnen sommige steden in Minetopia. Maar al heb je geen idee waar ik het nu over heb, maak je geen zorgen want dat leg ik allemaal uit in deze forumpost!

Downtown & Cosmopolitan
Deze 2 steden gaan samen op 1 server om de spelers wat meer naar elkaar te brengen in Minetopia! Jullie zullen er weinig van merken op een paar dingen na.
De servers van Downtown & Cosmopolitan zullen zaterdagavond vanaf ongeveer 22:00 na de lootcrates in lockdown gaan.

Over je spullen in de huidige steden hoef je je geen zorgen te maken! Deze worden netjes mee verhuist met de server samenvoegen!

Wanneer wij de 2 steden samen hebben gevoegd & alles gecontroleerd is gaat maandagavond om 20:00 ongeveer weer de server open.
Dan kunnen jullie genieten van de 2 grootste steden gezamenlijk op 1 server!

Malibu & The Hill
Uiteindelijk zullen Malibu & The Hill ook samengevoegd worden op 1 server! Wanneer dit gedaan wordt zal later nog bekend worden!

Ik hoop dat dit jullie vraagtekens beantwoord!

Veel speelplezier,

RobertvdM7 - Minister Binnenlandse Zaken
Taconis - Staatssecretaris Binnenlandse Zaken
 

Jordieh

DDG UltraLegende
Jordieh
Jordieh
Quartz
Je moet het maar in je handen hebben om servers te mergen met andere mensen hun spullen x)
 

DavevanderW

DDG Superheld
DavevanderW
DavevanderW
Quartz
Het blijven twee aparte steden, ook houden ze gewoon hun eigen scorebord, staatsbedrijven etc. Het enige verschil is dat ze samen op één server komen te liggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top