Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Minetopia - De Kaap Update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miljonair

DDG Superheld
Eerst wil iedereen wastelands terug. Nu komt er een vervanging in de vorm van een sloppenwijk en dan is het weer niet goed?

Het wordt zo voor de PL's wel erg lastig om het goed te doen natuurlijk;)
Sorry, ik heb het verkeerd begrepen. Maar nu word het wel lastig met een verblijfplaats in de krottenwijken? Gaat daar wat aan gedaan worden?
 

Ryan DDG

DDG Superheld
Mijn excuses ik geef t een kans! Maar vind t vooral raar dat ze messen/guns uit game gaan doen maar wrm heeft die nieuwe 'woodsprings' voor nut? Om elkaar lekker te slaan? WoW leuk?
 

Jerimu

Sr. TECH
Jerimu
Jerimu
Quartz
we kregen steeds minder gebied criminelen worden alleen maar de grond in geslaan
Ik heb nog nooit ergens in nederland een gebied gezien waar jij de hele dag je als crimineel kunt uitleven. Normaal gezien moet je namelijk alles goed uitplannen etc dus snap het probleem niet echt maar ok.
 

Quadon

Legend
Quadon
Quadon
Legend
Mijn excuses ik geef t een kans! Maar vind t vooral raar dat ze messen/guns uit game gaan doen maar wrm heeft die nieuwe 'woodsprings' voor nut? Om elkaar lekker te slaan? WoW leuk?
Wie beweert dat messen uit game gaan? En als dat zo is wie zegt dat ze niet terug komen? Ga niet altijd van dingen uit die je hoort.

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
 

Quadon

Legend
Quadon
Quadon
Legend
we kregen steeds minder gebied criminelen worden alleen maar de grond in geslaan
Jij bent dan ook wel een van die criminele die t verpest, dus ga geen kritiek geven, als iedereen zich normaal had gedragen hè, zal deze update dan geweest zijn? ;)

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
 

Quadon

Legend
Quadon
Quadon
Legend
Kijk twanskuh het is gewoon Wij als criminele bende kunnen nik smeer doen nou! wij worden op elkaar gepropt en dan krijgen onze vijanden nog het macht erover! dat vind ik er gewoon over! als het nou eens eerlijk bleef! en de RvE niet direct de macht gaf! want nou zitten wij als denk ik ongeveer 200 criminele op een stuk van 100 op 100 ongeveer met 200 crimis en sommige daar uit lootkillers die het alleen doen voor de doden! en we gaan er dan over zagen tegen $$staf$$ en het gaat dan zijn je moest daar maar niet zijn! disja natuurlijk gaat er gezaag van worden maak dan gewoon een nieuwe stad of een oude just like woodsprings! en laat daar ene 24/7 crimies zijn! want nou hebben we een veel te klein gebied vind ik! #FactionsRobbieGang!
Wacht de update af, voor gangster is er meer dan genoeg mogelijk,
 

GoldRaven

DDG Superheld
GoldRaven
GoldRaven
None
Heyhoi,

Er is eenmaal dit besluit genomen vanuit de MineTopia lead.. dit omdat het waarschijnlijk beter is voor de game en mensen die snel oordelen weten dus duidelijk niet hoe het is zo'n grote game levend te houden.. het spel is meer dan als je als speler meemaakt.. er zit tijd en moeite in en als je dst niet snapt is dat het probleem van DDG niet. Dit besluit is genomen niks aan te doen.

~GoldRaven
 

Xhatios

VIP
Xhatios
Xhatios
None
Voor iedereen die het niet snapt, Minetopia is gebaseerd op het echte leven.
Heb je in het echte leven een stad waar je zonder problemen criminaliteit mag uitvoeren? Nee! Die is er niet.

De Minetopia PL/lead hebben dit besloten, zodat de game leuk blijft voor iedereen. De criminelen mogen blij zijn dat ze uberhaupt nog een klein gebied hebben waar ze zonder problemen criminaliteit mogen uitvoeren.
Plus, als je in bijvoorbeeld Atlanta een moord pleegt en je komt er mee weg omdat er geen bewijs is, is dat toch leuker dan dat je deze moord gewoon even hebt gedaan in De Kaap na 20:00? Althans, zo kijk ik er naar.

Ik zie uit naar deze update en ik weet zeker dat Minetopia hierdoor beter wordt.

- Xhatios
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top