Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Minetopia - De Kaap Update

Status
Niet open voor verdere reacties.

ItsWesley_

DDG Legende
ItsWesley_
ItsWesley_
None
Mijn mening: Vind het een leuke update, maar slecht gecommuniceerd met de Veiling kaap en mij bijvoorbeeld.. Veder om de macht te geven aan 1 gang, die graag zelf de grootste wilt blijven, lijkt mij ook niet op eerste oog het slimste wat er is. Neem iemand die neutraal is +te vertrouwen. Desnoods probeer je het uit met een hoofdagent als sheriff :) In het verleden ging dat niet zo goed met DutchuPro, maar oke Xd
Maar RvE is wel van de server dus snap het wel
 

Ouassim23

DDG UltraLegende
Ouassim23
Ouassim23
None
Maar RvE is wel van de server dus snap het wel
Snap wat je bedoeld, maar De leider is nooit online, dusja :) DUs blijft een gang en kunnen hun gang gaan, geen idee, hoe ze t gaan doen, maar andere gangs krijgen naar mijn mening minder kans, op deze manier. Hun willen ook groot zijn :) Dus waarom niet 1 a 2 personen als vroeger ?:p
 

daanboers

DDG Kenner
daanboers
daanboers
None
Doe normaal ik stop ik zweer het geen wapens na 20:00 meer minetopia word echt zo verkracht ik stop er mee wie wilt mij stuff hebben
Ik zou blij zijn als ik het mocht ben een beginnende speler en wil een gang beginnen als je het aan mij geeft zal ik heel blij zijn en kan ik eindelijk iets doen
 

Jordieh

DDG UltraLegende
Jordieh
Jordieh
Quartz
Snap wat je bedoeld, maar De leider is nooit online, dusja :) DUs blijft een gang en kunnen hun gang gaan, geen idee, hoe ze t gaan doen, maar andere gangs krijgen naar mijn mening minder kans, op deze manier. Hun willen ook groot zijn :) Dus waarom niet 1 a 2 personen als vroeger ?:p
Het is niet specifiek de rve maar de rve-“lead”, plotverkoop en alles zal onder de gemeente vallen. De lead van de rve zal dus een soort politie zijn.
 

DieAlkmaarder

DDG Legende
Snap wat je bedoeld, maar De leider is nooit online, dusja :) DUs blijft een gang en kunnen hun gang gaan, geen idee, hoe ze t gaan doen, maar andere gangs krijgen naar mijn mening minder kans, op deze manier. Hun willen ook groot zijn :) Dus waarom niet 1 a 2 personen als vroeger ?:p
@Rejox is onze leider, en is vaak online. En heeft het werk netjes op orde
 

Xhatios

VIP
Xhatios
Xhatios
None
Ik vind dit wel een goede update en zeker realistisch! Hier in Nederland zijn er toch ook geen steden waar je na 20:00 met wapens mag rondlopen en er geen wetgeving is? Hier in Nederland is het ten alle tijden illegaal, dus ik snap deze update wel.

Verder zullen de criminelen blij moeten zijn dat er een sloppenwijk is waar je je criminele activiteiten wilt uitvoeren.
Het wordt lastiger voor criminelen, maar daarbij wel spannender en ben je juist blijer met jezelf als je weer eens een criminele actie hebt uitgevoerd.

Al met al, ik vind dit een enorm goede update!
 

PandaMisha

DDG Superheld
PatronStMichael
PatronStMichael
None
I'm so hyped! GA ik mijn eigen gang beginnen met wat vrienden en iedereen die erbij wilt

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
 

BoerHans

DDG Held
Lees je wel?

Ik citeer:
"Niet getreurd voor de crimineeltjes onder ons! Er wordt een gebied speciaal voor criminaliteit aangewezen, namelijk de sloppenwijk! Hier gaat geen wetgeving gelden, dus dat houdt in dat er 24/7 criminaliteit toegestaan zal worden. Dus verzamel je gang, je wapens en je kinderen en ga richting de sloppenwijk. Voor meer informatie hierover: lees verder."
ow excusses
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top