Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Reizen in Minetopia!

Status
Niet open voor verdere reacties.

PandaMisha

DDG Superheld
PatronStMichael
PatronStMichael
None
Het is wel realistisch maar laat de 1-4 gwn gratis reizen en de mensen die voor hun werk moeten reizen.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
 

LarsOlivier

DDG Held
1000 euro voor het vliegtuig [emoji33] daarvoor moet ik 1 uur online zijn. Naar mijn mening niet de beste update


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Belgistan

VIP
DDGGod
Belgistan
Belgistan
DDG God
Het is wel realistisch maar laat de 1-4 gwn gratis reizen en de mensen die voor hun werk moeten reizen.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
En waarom moet een level 1 tot en met 4 gratis reizen? kom niet af omdat wij meer uurloon krijgen.
wij sparen alles behalven om aan dit te spenderen lol.
 

PinkSkaap_NL

DDG Superheld
PinkSheep_NL
PinkSheep_NL
None
Jazeker, in het mag je in de trein als je twaalf of jonger bent een railrunner kaartje of in de bus een kaartje voor 1,50... zie het zo een beetje, de level 5(-)’ers hebben minder levenservaring, de hogere levels betalen meer omdat zij meer kennis hebben, net als de 12+ers in de trein of bus.

Wordt er verschil in inkomsten gemaakt? Ja, want je krijgt in het echt als je jonger bent ook alleen maar zakgeld/cadeaus.

Lijkt mjj dat het hier een beetje mee te vergelijken is (sorry als iemand anders dit ondertussen ook al heeft gepost ;p)
Klopt maar in minetopia is iedereen 'volwassen' want iedereen kan naar de gevangenis er is geen jeugdgevangenis dus er word eigenlijk geen verschil gemaakt daar in
 

WilliamHorsford

DDG Kenner
Maar worden er dan ook looppaden gemaakt van stad naar stad zodat je ook langer kan lopen ipv geld uit geven hieraan? Want 1k om ff van AT naar sunny te gaan of andersom is kapot duur.. en dan moet ik geld gaan betalen om naar m'n werk te komen (prison).
Cyriel je kan via thecity naar pond mt en dan sunny tunnel is maar 100 maar duurt wel lang
 

MaikelNL

DDG Kenner
MaikelNL_
MaikelNL_
None
Ben teleur gesteld. Vind dit echt stom daar gaat al je geld!
Vint het best wel jammer dat het geld kost
|Ik ben Maikel en speel veel op de DDG Server|
|Als je vragen hebt maak gerust een conversatie aan|

Mcnaam: MaikelEGS
TsNaam: MaikelEGS
Twitter: MaikelEGS

M.v.G Maikel(EGS)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top