Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Reizen in Minetopia!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted member 13440

DDG Legende
TheFrenkTenk
TheFrenkTenk
Quartz
RL server? Ja joh ik ga ff naar school heen en terug €100,00 tik ik dan ook ff af :p. Enne MT is toch 1 land, dusse €1000,- om naar de ene kant van het land naar de andere kant te kunnen, vind ik wel prijzig ;).
Gwn realistisch, binnenlandse vluchten... En in rl betaal je ook niet 57 eur voor n hamburger maar heeft te maken met balancing
 

xJustEagle

DDG Held
xJustEagle
xJustEagle
None
Gwn realistisch, binnenlandse vluchten... En in rl betaal je ook niet 57 eur voor n hamburger maar heeft te maken met balancing
nee is ook wel weer zo, maar begin public kon je via tunnels etc gwn naar steden (lopend dus) het is al 1,5 jaar free geweest, en nu betaal je dr een goed bedrag voor.
 

Ouassim23

DDG UltraLegende
Ouassim23
Ouassim23
None
Vgm gaan de pl's iets te veel op in real life.. .. Een real life server is gebasseerd op het echte leven.. Maar dit blijft een spel en een spel moet leuk blijven.. Dus kap is met al die naaiende dingen erin te gooien.. Kan je binnekort ook ziek worden fzo? De laatste 2 update's zijn echt waardeloos, ben benieuwd wat het volgende is.. AZou me niks verbazen als er bazooka's in crate's komen.
 

Xhatios

VIP
Xhatios
Xhatios
None
Maar worden er dan ook looppaden gemaakt van stad naar stad zodat je ook langer kan lopen ipv geld uit geven hieraan? Want 1k om ff van AT naar sunny te gaan of andersom is kapot duur.. en dan moet ik geld gaan betalen om naar m'n werk te komen (prison).

Ik ben het compleet eens met de bovenstaande reactie. Op deze manier kunnen spelers er ook voor kiezen om langer te reizen naar een stad. Hierdoor zien spelers ook nog eens meer van de steden, want het spel wel weer leuker maakt.

Dus als jullie bovenstaande willen/kunnen toevoegen, zal dat zeker een positieve wending gaan hebben!
 

Gekman

DDG Kenner
DeGekkeSPSman
DeGekkeSPSman
None
Ik zelf moet 15k overhouden voor bb maar ik kan niet terug reizen omdat anders lig ik onder budget Niet zo handig
 

PandaMisha

DDG Superheld
PatronStMichael
PatronStMichael
None
Het is wel realistisch maar laat de 1-4 gwn gratis reizen en de mensen die voor hun werk moeten reizen.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top