Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Reizen in Minetopia!

Status
Niet open voor verdere reacties.

UndercoverStitch

Legend
UndercoverStitch
UndercoverStitch
Legend
Persoonlijk vind ik dit echt niet tof ! Rijke spelers die veel berijkt hebben in de game worden armer en armer...

Ook een mogelijkheid tot zwart reizen dat kan in real life ook ? -.-
 

DeadButAlive

DDG Kenner
DeadButAlive
DeadButAlive
None
Maar worden er dan ook looppaden gemaakt van stad naar stad zodat je ook langer kan lopen ipv geld uit geven hieraan? Want 1k om ff van AT naar sunny te gaan of andersom is kapot duur.. en dan moet ik geld gaan betalen om naar m'n werk te komen (prison).
Dan zouden we reiskosten naar ons werk vergoed moeten gaan krijgen
 

Mjaartenn

DDG Kenner
Mjaartenn
Mjaartenn
None
Dat dan ook onlogisch is dat als je naar de prison moet dan ga je ook via een heli dusja dan betaal je om naar de prison tegaan wauw xD


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Laurens van Wijnbergen

DDG Superheld
FLAUNCH
FLAUNCH
None
Beste DDG Spelers,

Sommigen hadden het al ontdekt, maar er gaat een grote wijziging komen voor het reizen tussen steden in Minetopia!

Vanaf zondag 29 oktober is het reizen door Minetopia niet meer gratis.
Gezien Minetopia natuurlijk gebaseerd is op de echte wereld, waar reizen ook niet gratis is, zullen we dit ook meenemen in Minetopia!

De volgende tarieven zullen van toepassing zijn:

Lopend:
€0,-

Bus:
€50,- level 1 - 4
€100,- level 5+

Pond:
€50,- level 1 - 4
€100,- level 5+

Trein:
€100,- level 1 - 4
€200,- level 5+

Metro:
€100,- level 1 - 4
€200,- level 5+

Taxi:
€0,- (alleen binnen dezelfde stad)

Helicopter:
€250,- level 1 - 4
€500,- level 5+

Vliegtuig:
€500,- level 1 - 4
€1000,- level 5+

Hopelijk zijn jullie zo voldoende geïnformeerd!
Ow enne: fijne reis!

Dit is echt de meeste gehate update ooit... Lijkt mij persoonlijk niet slim om er in te stoppen.
 

Edgar

DDG Superheld
TheEdgar
TheEdgar
None
Dus in het echt word er voor reizen met de bus verschil gemaakt in Inkomsten?? en voor vliegtuig en alle andere bullshit in het echt word er ook niet als je meer inkomen hebt meer gevraagd voor een vliegtuig. En er word verteld dat lvl 1 mensen die net joinen niet in atlanta moeten blijven maar er moet blijkbaar betaald worden dus dan gaan ze al helemaal niet weg. En mensen met een foodshop kunnen lekker voor heel hun leven in 1 stad blijven maar IK als makelaar en heleboel andere beroepen moeten heel vaak reizen het is misschien Real life maar ik vind dat dit de hele game verpest en Taxi's zijn in real life ook niet gratis dus hoezo real life?
In belgie is dit wel :p, als je ouders minder verdienen, kun je busabbo goedkoper kopen, maar als hun meer verdienen is het ipv 50 euro 200 euro
 

Frosun

Ex-Staff
Frosun
Frosun
None
Dus in het echt word er voor reizen met de bus verschil gemaakt in Inkomsten?? en voor vliegtuig en alle andere bullshit in het echt word er ook niet als je meer inkomen hebt meer gevraagd voor een vliegtuig. En er word verteld dat lvl 1 mensen die net joinen niet in atlanta moeten blijven maar er moet blijkbaar betaald worden dus dan gaan ze al helemaal niet weg. En mensen met een foodshop kunnen lekker voor heel hun leven in 1 stad blijven maar IK als makelaar en heleboel andere beroepen moeten heel vaak reizen het is misschien Real life maar ik vind dat dit de hele game verpest en Taxi's zijn in real life ook niet gratis dus hoezo real life?
Jazeker, in het mag je in de trein als je twaalf of jonger bent een railrunner kaartje of in de bus een kaartje voor 1,50... zie het zo een beetje, de level 5(-)’ers hebben minder levenservaring, de hogere levels betalen meer omdat zij meer kennis hebben, net als de 12+ers in de trein of bus.

Wordt er verschil in inkomsten gemaakt? Ja, want je krijgt in het echt als je jonger bent ook alleen maar zakgeld/cadeaus.

Lijkt mjj dat het hier een beetje mee te vergelijken is (sorry als iemand anders dit ondertussen ook al heeft gepost ;p)
 

Snicser

DDG Held
Snicser
Snicser
None
Nee!!! Sommige kunnen nog maar net hun voedsel betalen wat een *** update.

Ik zeg dat ik het niet kan betalen, ik heb voldoende geld maar voor sommige.
 

JaydenLans_

Ex-Staff
JaydenLans
JaydenLans
None
Maar worden er dan ook looppaden gemaakt van stad naar stad zodat je ook langer kan lopen ipv geld uit geven hieraan? Want 1k om ff van AT naar sunny te gaan of andersom is kapot duur.. en dan moet ik geld gaan betalen om naar m'n werk te komen (prison).
Geld vragen van de prison baas dingie , mag volgens de wet
 

Smrt_

DDG Held
Smrt_
Smrt_
None
Ik heb in elke stad wel een pand staan dus daar gaat mijn uursararis -,- ik moet alleen al 2k betalen om te kijken of er post is.
 

Qildor

DDG Legende
Qildor
Qildor
Quartz
Ik denk dat je het betaald reizen ook als een toevoeging kunt zien. Iedereen staart zich nu blind op de prijzen van het vervoer en roept meteen dat is veel te duur.. Ik denk dat je er juist een sport van moet maken om te bekijken hoe kom ik het goedkoopste van A naar B. dat zou je namelijk in real life ook doen. Daar neem je ook niet het vliegtuig van schiphol naar lelystad, maar neem je ook de trein omdat die goedkoper is. Ik ga een paar geheimpjes verklappen:

Atlante, De Kaap, The City, DownTown en The Hill zijn allemaal met elkaar verbonden door middel van bruggen, je moet er dus lopend naar toe, en dat is gratis..

Voorbeeld als je in atlanta staan en je wilt naar cosmopolitan dan kun je makkelijk doen en zeggen ik neem de heli in downtown. Maar je kunt er veel goedkoper komen. Namelijk neem in Atlanta de pont naar Minetopia kost 50 voor een level 1 en 100 voor een level 5+ . Van minetopia kun je de tunnel nemen naar sunnyville (gratis) van sunnyville naar Cosmopolitan kun je de trein nemen dit kost 100 euro voor een level 1 en 200 voor een level 5 + En u staat in cosmo. Een level 1 heeft voor deze reis 150 euro betaald en een level 5 300. Terwijl een heli voor de snelle rit 250 voor een level 1 had gekost en voor een level 5 500 euro.

Ga voor je zelf op zoek wat de goedkoopste oplossingen zijn, en kies niet altijd de makkelijkste weg.

Nog een tip, moet je voor je werk reizen, vraag een reiskosten vergoeding aan bij je werkgever. Dat gebeurd in real life ook.

Succes!
 

Alex1000Gamer

VIP
Alex1000gamer
Alex1000gamer
Quartz
Ik denk dat je het betaald reizen ook als een toevoeging kunt zien. Iedereen staart zich nu blind op de prijzen van het vervoer en roept meteen dat is veel te duur.. Ik denk dat je er juist een sport van moet maken om te bekijken hoe kom ik het goedkoopste van A naar B. dat zou je namelijk in real life ook doen. Daar neem je ook niet het vliegtuig van schiphol naar lelystad, maar neem je ook de trein omdat die goedkoper is. Ik ga een paar geheimpjes verklappen:

Atlante, De Kaap, The City, DownTown en The Hill zijn allemaal met elkaar verbonden door middel van bruggen, je moet er dus lopend naar toe, en dat is gratis..

Voorbeeld als je in atlanta staan en je wilt naar cosmopolitan dan kun je makkelijk doen en zeggen ik neem de heli in downtown. Maar je kunt er veel goedkoper komen. Namelijk neem in Atlanta de pont naar Minetopia kost 50 voor een level 1 en 100 voor een level 5+ . Van minetopia kun je de tunnel nemen naar sunnyville (gratis) van sunnyville naar Cosmopolitan kun je de trein nemen dit kost 100 euro voor een level 1 en 200 voor een level 5 + En u staat in cosmo. Een level 1 heeft voor deze reis 150 euro betaald en een level 5 300. Terwijl een heli voor de snelle rit 250 voor een level 1 had gekost en voor een level 5 500 euro.

Ga voor je zelf op zoek wat de goedkoopste oplossingen zijn, en kies niet altijd de makkelijkste weg.

Nog een tip, moet je voor je werk reizen, vraag een reiskosten vergoeding aan bij je werkgever. Dat gebeurd in real life ook.

Succes!
Als et snel moet.. Moet jr maar meer betalen..
Je moet slimmer na denken etc.
Zo is minetopia begonnen slim werken
Kan je alles bereiken
 

Sjuben

DDG Superheld
Sjuben
Sjuben
None
Beste DDG Spelers,

Sommigen hadden het al ontdekt, maar er gaat een grote wijziging komen voor het reizen tussen steden in Minetopia!

Vanaf zondag 29 oktober is het reizen door Minetopia niet meer gratis.
Gezien Minetopia natuurlijk gebaseerd is op de echte wereld, waar reizen ook niet gratis is, zullen we dit ook meenemen in Minetopia!

De volgende tarieven zullen van toepassing zijn:

Lopend:
€0,-

Bus:
€50,- level 1 - 4
€100,- level 5+

Pond:
€50,- level 1 - 4
€100,- level 5+

Trein:
€100,- level 1 - 4
€200,- level 5+

Metro:
€100,- level 1 - 4
€200,- level 5+

Taxi:
€0,- (alleen binnen dezelfde stad)

Helicopter:
€250,- level 1 - 4
€500,- level 5+

Vliegtuig:
€500,- level 1 - 4
€1000,- level 5+

Hopelijk zijn jullie zo voldoende geïnformeerd!
Ow enne: fijne reis!


Wat een onzin deze update!
Ze willen dat level 1 mensen UIT Atlanta gaan, maar door deze update laat je ze daar omdat zij geen geld hebben om zo'n kaartje te kopen. Ik vind de prijzen belachelijk duur!! Ze willen het realistisch maken,maak de prijzen dan ook realistisch, want €100 voor bus kaartje is wel erg duur en vergeleken met een vliegtuig (wat in het echt 100x duurder is in real life) en dat is nou niet echt realistisch.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top