Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Reizen in Minetopia!

Status
Niet open voor verdere reacties.

iiiSenpai

DDG Held
lronFist
lronFist
None
Beste DDG Spelers,

Sommigen hadden het al ontdekt, maar er gaat een grote wijziging komen voor het reizen tussen en binnen steden in Minetopia!

Vanaf zondag 29 oktober is het reizen door Minetopia niet meer gratis.
Gezien Minetopia natuurlijk gebaseerd is op de echte wereld, waar reizen ook niet gratis is, zullen we dit ook meenemen in Minetopia!

De volgende tarieven zullen van toepassing zijn:

Lopend:
€0,-

Bus:
€50,- level 1 - 4
€100,- level 5+

Pond:
€50,- level 1 - 4
€100,- level 5+

Trein:
€100,- level 1 - 4
€200,- level 5+

Metro:
€100,- level 1 - 4
€200,- level 5+

Taxi:
€0,- (alleen binnen dezelfde stad)

Helicopter:
€250,- level 1 - 4
€500,- level 5+

Vliegtuig:
€500,- level 1 - 4
€1000,- level 5+

Hopelijk zijn jullie zo voldoende geïnformeerd!
Ow enne: fijne reis!
Als je bij een staats bedrijf werkt, kan je dan geen gratis vervoer krijgen om naar je werk te gaan/terug gave van km? In rl zou je ook vergoeding krijgen om naar je werk te gaan.

Ik ga bv of via de heli naar prison of via Dekaap. Via downtown ga ik nooit,maar als ik via daar zou gaan zou het me alsnog geld kosten. Ik vind het zelf een goede update, maar dan vind ik dat vervoer voor je werk (als je bij de staar werk) een vergoeding zou krijgen voor de vervoerskosten.

Zoals ik al zei, er is GEEN gratis mogelijkheid om naar prison te komen. Wat/hoe werkt dus de km vergoeding? En is hij er wel?

Mvg
iiiSenpai
Prison guard
 

_P1m_

DDG Held
_P1m_
_P1m_
None
Beste DDG Spelers,

Sommigen hadden het al ontdekt, maar er gaat een grote wijziging komen voor het reizen tussen en binnen steden in Minetopia!

Vanaf zondag 29 oktober is het reizen door Minetopia niet meer gratis.
Gezien Minetopia natuurlijk gebaseerd is op de echte wereld, waar reizen ook niet gratis is, zullen we dit ook meenemen in Minetopia!

De volgende tarieven zullen van toepassing zijn:

Lopend:
€0,-

Bus:
€50,- level 1 - 4
€100,- level 5+

Pond:
€50,- level 1 - 4
€100,- level 5+

Trein:
€100,- level 1 - 4
€200,- level 5+

Metro:
€100,- level 1 - 4
€200,- level 5+

Taxi:
€0,- (alleen binnen dezelfde stad)

Helicopter:
€250,- level 1 - 4
€500,- level 5+

Vliegtuig:
€500,- level 1 - 4
€1000,- level 5+

Hopelijk zijn jullie zo voldoende geïnformeerd!
Ow enne: fijne reis!

Ben teleur gesteld. Vind dit echt stom daar gaat al je geld!
 

Taconis

DDG Held
Taconis
Taconis
Quartz
Als je bij een staats bedrijf werkt, kan je dan geen gratis vervoer krijgen om naar je werk te gaan/terug gave van km? In rl zou je ook vergoeding krijgen om naar je werk te gaan.

Ik ga bv of via de heli naar prison of via Dekaap. Via downtown ga ik nooit,maar als ik via daar zou gaan zou het me alsnog geld kosten. Ik vind het zelf een goede update, maar dan vind ik dat vervoer voor je werk (als je bij de staar werk) een vergoeding zou krijgen voor de vervoerskosten.

Zoals ik al zei, er is GEEN gratis mogelijkheid om naar prison te komen. Wat/hoe werkt dus de km vergoeding? En is hij er wel?

Mvg
iiiSenpai
Prison guard
Dan stap je naar je werkgever net als in Reallife en declareer je je reiskosten per maand of een paar maanden ;)
Net zoals het in het echte leven, mensen bekijken het altijd alleen maar vanaf een negatief punt want ze lezen het woord "kosten" dus klinkt het gelijk slecht. Zoek een oplossing of bekijk het positief ;)
 

Dark_Raver

DDG Superheld
Dark_Raver
Dark_Raver
None
Dan stap je naar je werkgever net als in Reallife en declareer je je reiskosten per maand of een paar maanden ;)
Net zoals het in het echte leven, mensen bekijken het altijd alleen maar vanaf een negatief punt want ze lezen het woord "kosten" dus klinkt het gelijk slecht. Zoek een oplossing of bekijk het positief ;)
En vliegtuigen en boten binnen een stad zoals Sunny bijvoorbeeld?
 

TypischKoen

DDG Held
TypischKoen
TypischKoen
None
Als je bij een staats bedrijf werkt, kan je dan geen gratis vervoer krijgen om naar je werk te gaan/terug gave van km? In rl zou je ook vergoeding krijgen om naar je werk te gaan.

Ik ga bv of via de heli naar prison of via Dekaap. Via downtown ga ik nooit,maar als ik via daar zou gaan zou het me alsnog geld kosten. Ik vind het zelf een goede update, maar dan vind ik dat vervoer voor je werk (als je bij de staar werk) een vergoeding zou krijgen voor de vervoerskosten.

Zoals ik al zei, er is GEEN gratis mogelijkheid om naar prison te komen. Wat/hoe werkt dus de km vergoeding? En is hij er wel?

Mvg
iiiSenpai
Prison guard
^^

Mvg,
TypischKoen
Kleding inkoop
 

iiiSenpai

DDG Held
lronFist
lronFist
None
Dan stap je naar je werkgever net als in Reallife en declareer je je reiskosten per maand of een paar maanden ;)
Net zoals het in het echte leven, mensen bekijken het altijd alleen maar vanaf een negatief punt want ze lezen het woord "kosten" dus klinkt het gelijk slecht. Zoek een oplossing of bekijk het positief ;)
Ik bekeek het ook niet negatief, ik vind het een prima update, alleen was me de kosten declareren niet duidelijk. Nu wel dus dankje voor je antwoord!
 

Taconis

DDG Held
Taconis
Taconis
Quartz
En vliegtuigen en boten binnen een stad zoals Sunny bijvoorbeeld?
De prijzen gelden alleen voor portals van stad naar stad. Portals zoals de Taxi's binnen Minetopia, de Metro's binnen TheCity en Downtown & de vliegtuigen in Sunnyville worden "betaald" door de gemeente omdat zij goed vervoer binnen de stad belangrijk vinden. ;)
 

Koppelwerkwoord

DDG Kenner
Beste DDG Spelers,

Sommigen hadden het al ontdekt, maar er gaat een grote wijziging komen voor het reizen tussen steden in Minetopia!

Vanaf zondag 29 oktober is het reizen door Minetopia niet meer gratis.
Gezien Minetopia natuurlijk gebaseerd is op de echte wereld, waar reizen ook niet gratis is, zullen we dit ook meenemen in Minetopia!

De volgende tarieven zullen van toepassing zijn:

Lopend:
€0,-

Bus:
€50,- level 1 - 4
€100,- level 5+

Pond:
€50,- level 1 - 4
€100,- level 5+

Trein:
€100,- level 1 - 4
€200,- level 5+

Metro:
€100,- level 1 - 4
€200,- level 5+

Taxi:
€0,- (alleen binnen dezelfde stad)

Helicopter:
€250,- level 1 - 4
€500,- level 5+

Vliegtuig:
€500,- level 1 - 4
€1000,- level 5+

Hopelijk zijn jullie zo voldoende geïnformeerd!
Ow enne: fijne reis!

Ik heb spijt dat ik op Bart heb gestemd
 

Dark_Raver

DDG Superheld
Dark_Raver
Dark_Raver
None
De prijzen gelden alleen voor portals van stad naar stad. Portals zoals de Taxi's binnen Minetopia, de Metro's binnen TheCity en Downtown & de vliegtuigen in Sunnyville worden "betaald" door de gemeente omdat zij goed vervoer binnen de stad belangrijk vinden. ;)
Misschien effe de post editen dan als je dat kan/mag en dit bij Taxi's zetten
 

Jordieh

DDG UltraLegende
Jordieh
Jordieh
Quartz
Dan stap je naar je werkgever net als in Reallife en declareer je je reiskosten per maand of een paar maanden ;)
Net zoals het in het echte leven, mensen bekijken het altijd alleen maar vanaf een negatief punt want ze lezen het woord "kosten" dus klinkt het gelijk slecht. Zoek een oplossing of bekijk het positief ;)
Als je bij een staats bedrijf werkt, kan je dan geen gratis vervoer krijgen om naar je werk te gaan/terug gave van km? In rl zou je ook vergoeding krijgen om naar je werk te gaan.

Ik ga bv of via de heli naar prison of via Dekaap. Via downtown ga ik nooit,maar als ik via daar zou gaan zou het me alsnog geld kosten. Ik vind het zelf een goede update, maar dan vind ik dat vervoer voor je werk (als je bij de staar werk) een vergoeding zou krijgen voor de vervoerskosten.

Zoals ik al zei, er is GEEN gratis mogelijkheid om naar prison te komen. Wat/hoe werkt dus de km vergoeding? En is hij er wel?

Mvg
iiiSenpai
Prison guard
Vanaf ELKE stad, behalve oud zone 3 & uniq / Malibu, kan je gratis naar prison :)
 

Timotjoo

DDG Kenner
Wat een Onzin. Mijn geld gaat rip op deze manier.. Kunnen we niet 1 of andere Kaart kopen waarmee we onbeperkt kunnen reizen zoals een abonoment ofzo want ik ben op deze manier blut in een paar maanden en ik ben level 5+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top