Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Belangrijke Update Minetopia & Sunnyville

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobertvdM7

DDG Superheld
RobertvdM7
RobertvdM7
None
Beste Minetopia spelers,


Voor vele van jullie zal dit als een verrassing komen, maar er komt een grote verandering voor wat 1.0 steden!

Omdat Minetopia en Sunnyville steeds groter en groter worden, voor en door jullie spelers, is het tijd voor verandering.

Minetopia en Sunnyville krijgen beide een aparte server! Dit gebeurt van;
Vrijdag 16:00 tot zondag 21:00 wanneer de servers (MT&SV) in lockdown zijn!


Waarom we dit doen is vrij simpel, als de steden groter en groter worden, verbruiken we steeds meer serverruimte wat op een gegeven moment teveel wordt. Daarom, om de speel ervaring optimaal te maken, worden de servers gesplitst en wordt dus de drukte gesplitst.

Maar wat is er nou belangrijk voor jullie? Zoals net al verteld is, gaat de server een tijdje dicht zodat alles netjes geregeld kan worden en overgezet. In die tijd kun je NIET de steden betreden!

Spullen kunnen blijven liggen, MAAR alles wat je tijdelijk in een andere stad legt, is gegarandeerd veilig. Wij kunnen helaas niet 100% garanderen dat spullen veilig overgezet worden. Daarom is het beter om jouw spullen tijdelijk over te zetten!

Dus vanuit ons: Het is beter om je spullen tijdelijk in een andere stad te leggen, dan het in de steden te laten liggen. Het is veel veiliger dat je tijdelijk alles weg legt. Het kost je even moeite, maar is het zeker waard! Dus kies voor 100% veiligheid en verplaats je spullen een weekendje.

Daarna gaan de steden weer open voor iedereen en gaan de gemeenten en hun staatsbedrijven weer aan de bak voor jullie!

Heel veel plezier straks in de twee steden! En blijft dit de enige verandering?

Met vriendelijke groeten,

RobertvdM7 | Minister Binnenlandse Zaken

Taconis | Gouverneur Binnenlandse Zaken & Burgemeester Sunnyville
 
Laatst bewerkt:
Ik snap aan de ene kant alle negatieve reacties niet. Volgensmij snappen jullie niet, dat als dit niet gebeurt et geen vette updates en upgrades aan de stad kunnen komen. Lijkt me gewoon een goede beslissing om dit tedoen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 

Mr_Bart_MAND

DDGGod
Mr_Bart_MAND
Mr_Bart_MAND
Fan
Ik snap aan de ene kant alle negatieve reacties niet. Volgensmij snappen jullie niet, dat als dit niet gebeurt et geen vette updates en upgrades aan de stad kunnen komen. Lijkt me gewoon een goede beslissing om dit tedoen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
De hele sfeer tussen MT en sunny was juist dat Minetopia normale seizoenen had en dat je uitzicht had op een tropische stad en andersom, dit gaat nu wel verloren..
 

Alex1000Gamer

VIP
Alex1000gamer
Alex1000gamer
Quartz
De hele sfeer tussen MT en sunny was juist dat Minetopia normale seizoenen had en dat je uitzicht had op een tropische stad en andersom, dit gaat nu wel verloren..
Dit dus, echter had ik et zien aankomen bij de release van 2.0.. Is er nooit van gekomen.. Tot nu dan..
Als het goed voor de steden is dan vind ik et goes.. Ookal moet ik 1.7 miljoen aan voorraad verhuizen..
Zolang sunny er maar voorop uitgaat! En falck ofc :D
 

RobertvdM7

DDG Superheld
RobertvdM7
RobertvdM7
None
Dit dus, echter had ik et zien aankomen bij de release van 2.0.. Is er nooit van gekomen.. Tot nu dan..
Als het goed voor de steden is dan vind ik et goes.. Ookal moet ik 1.7 miljoen aan voorraad verhuizen..
Zolang sunny er maar voorop uitgaat! En falck ofc :D

Waarschijnlijk gaat alles volgens plan hoor, je hoeft het niet te verplaatsen !
Het is alleen toch voor net dat stukje veiligheid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top