Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Manticore Event 13-09-2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smitsmeister

Ex-Staff
Smitsmeister
Smitsmeister
None
Op woensdag 13 september is het eerste event op manticore!! Dit zal zijn van 17:00 tot 18:00, onder leiding van de nieuwe PL Olivier.

Hint:
Zoeken naar schatten is wat wij willen, zoek goed en gij zult vinden.
Vindt onze grot en wordt stinkend rijk, maar pas op: straks raak je je leven kwijt!
Waar dit is, vertel ik je niet, maar het is op een plek waar je alles ziet.
Een oude god voor DDG, zijn outpost is nu passé.
Let op, wij zijn gevaarlijk, let op mijn woorden.
Bij de oude god z'n outlook zitten wij, maar dan iets naar het noorden.

Succes met zoeken en tot woensdag!
 

RoyalXeno

DDG Kenner
Nou leuk iedee maar we zijn geen parkour pro's vond het een beetje een ruk event naar mijn mening.... last man standing lijkt me leuker
 

Gewoon_Collin

Legend
Gewoon_Collin
Gewoon_Collin
Legend
Nou leuk iedee maar we zijn geen parkour pro's vond het een beetje een ruk event naar mijn mening.... last man standing lijkt me leuker

Weet je wat het is, deze mensen die dit voor jullie organiseren kunnen er ook voor kiezen om niks te doen en altijd het spelletje te laten voor wat het is. Maar in plaats daarvan zeik jij ze af nee je geeft niet eens opbouwend kritiek dit is gewoon afzeiken. Misschien slim om een normale reactie te geven hierop hun proberen het leuk te maken voor jou! Ze hadden het ook niet kunnen doen..
 

RoyalXeno

DDG Kenner
Weet je wat het is, deze mensen die dit voor jullie organiseren kunnen er ook voor kiezen om niks te doen en altijd het spelletje te laten voor wat het is. Maar in plaats daarvan zeik jij ze af nee je geeft niet eens opbouwend kritiek dit is gewoon afzeiken. Misschien slim om een normale reactie te geven hierop hun proberen het leuk te maken voor jou! Ze hadden het ook niet kunnen doen..
Als je er zelf bij was zag je hoe slecht he was en het is een pvp gerelateerde game met ja den paaaar parkour dingen dr in maar die zijn redelijk te doen geen rare slimejumps en weet ik het alemaal
 

Gewoon_Collin

Legend
Gewoon_Collin
Gewoon_Collin
Legend
Als je er zelf bij was zag je hoe slecht he was en het is een pvp gerelateerde game met ja den paaaar parkour dingen dr in maar die zijn redelijk te doen geen rare slimejumps en weet ik het alemaal

Het gaat niet of het moeilijk is, hoe moeilijker het is hoe uitdagender. Nee ik was er zelf niet bij, op mineZ is toch ook niet alles makkelijk?
Hoe moeilijker hoe beter de beloning is lijkt mij. Maar dan nog er had ook niets kunnen plaatsvinden, heb een beetje respect voor de mensen die dit voor jullie over hebben binnen een game.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top