Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Guide Dus jij wilt een (DDG) (Minecraft) Java Developer worden? [INFO + FAQ]

GamendeOpa

DDG Legende
Wat is jou beste tip om te developpen? Leer je er wat van om goed er naar te kijken of na te doen wat hij doet? Of andere tips?
 

danielvdspoel

DDG Legende
DanielvdSpoel
DanielvdSpoel
None
Wat is jou beste tip om te developpen? Leer je er wat van om goed er naar te kijken of na te doen wat hij doet? Of andere tips?
Ligt er aan wat je wilt gaan leren, er zijn namelijk heel veel verschilende soorten code. Ik denk ddat je Java wilt gaan leren dus dan zou ik een cursers (Ik raad de betaalde aan) op undemy te volgen en zo meer te leren over java :) Daarna zou ik bukkit/spigot leren via YT en dan gewoon plugins maken
 

doomerix

DDG UltraLegende
doomerix
doomerix
Sr. Tech
Devven is cool (hue). Helemaal als je d'r je werk van kan maken is 't wel grappig. :p
 

Fabian|Shydaru

DDG Held
Shydaru
Shydaru
None
Hey ik heb een vraagje:

Ik ben vandaag begonnen met de betaalde cursus van Udemy.
In deze Guide word aangeraden om eerst Eclipse te gebruiken en later pas Intellij.
Maar bij de betaalde cursus beginnen ze meteen met het gebruik van Intellij.
Kan ik de cursus nu beter in Intellij of Eclispe gaan volgen?
 

Snics

Ex-Staff
Hey ik heb een vraagje:

Ik ben vandaag begonnen met de betaalde cursus van Udemy.
In deze Guide word aangeraden om eerst Eclipse te gebruiken en later pas Intellij.
Maar bij de betaalde cursus beginnen ze meteen met het gebruik van Intellij.
Kan ik de cursus nu beter in Intellij of Eclispe gaan volgen?
Dat kies je volledig zelf, als je de betaalde doet kun je beter IntelliJ gebruiken om goed kunnen mee te volgen, dan kun je IntelliJ al meteen! :)
 

Suzumi_kun

Ex-Staff
Suzumi_kun
Suzumi_kun
None
Dat kies je volledig zelf, als je de betaalde doet kun je beter IntelliJ gebruiken om goed kunnen mee te volgen, dan kun je IntelliJ al meteen! :)
Ik kan het gewoon volgen met eclipse, bijna het enige verschil dat je krijgt is classes aanmaken, de code blijft hetzelfde.
 

ItsWesley_

DDG Legende
ItsWesley_
ItsWesley_
None
Stel je hebt de cursus afgerond (gratis en betaalde) is er dan een grote kans dat jullie dan diegene aannemen? Als JR.developer?
 

Chickenpowerrr

Ex-Staff
Chickenpowerrr
Chickenpowerrr
Quartz
Niet echt, om een DDG dev te zijn heb je echt heel veel ervaring nodig en met 1 cursus zal je dat niet gauw halen.
Dit is niet helemaal waar. Ik heb persoonlijk heel erg weinig ervaring en probeer deze juist op te doen bij DDG. Het is dus ook mogelijk om zonder die ervaring binnen te komen. De betaalde cursus en een beetje proberen wat je met Bukkit/Spigot allemaal kan, kan ook al genoeg zijn.
 

ImranDoet

DDG Superheld
ImranDoet
ImranDoet
None
Dit is niet helemaal waar. Ik heb persoonlijk heel erg weinig ervaring en probeer deze juist op te doen bij DDG. Het is dus ook mogelijk om zonder die ervaring binnen te komen. De betaalde cursus en een beetje proberen wat je met Bukkit/Spigot allemaal kan, kan ook al genoeg zijn.
Oh laat maar dan :D
 

Snics

Ex-Staff
Ik doe wel eerst de gratis lijkt het me handig/leuk ga ik de betaalde doen ;)
Ik zeg het even, die cursus doe je niet 'eventjes' (tenzij je @Chickenpowerrr heet), beide cursussen zijn +- 80 uur aan droge theorie.
Het is beter dat je elke dag een beetje kijkt en dan zelf wat met Bukkit/Spigot gaat prullen dan dat je het in 1 keer er door 'duwt'. ;)

Niet echt, om een DDG dev te zijn heb je echt heel veel ervaring nodig en met 1 cursus zal je dat niet gauw halen.
Zoals gezegd door Mark, als je +- de juiste leeftijd hebt en de basis van Java kan geeft DDG je met plezier een kans in het dev team. :)
 
Top