Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Na 3 jaar toch maar eens voorstellen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

JAIMYVG • ComboCritzzz

Ex-Staff
Jaimyvg
Jaimyvg
None
Heii hoii,

Dit forum account bestaat al weer langer dan 3 jaar maar eigenlijk nooit echt veel mee gedaan, toch leek het mij nu wel eens tijd om mijzelf voor te gaan stellen.

Wie ben ik?
Mijn naam is Jaimy, maar de meeste kennen mij als ComboCritzzz zoals ik bijna overal op heet.
Ik ben geboren op 07-02-2017, dus 17 jaartjes oud en speel ook al 3-4 jaartjes op de DDG server, lang niet altijd even actief als nu maar toch. In mijn dagelijks leven ga ik naar school. Ik doe de opleiding applicatie- en mediaontwikkelaar Nivea 4.

Wat is mijn favoriete gamemode binnen de DDG-Server?
Ik speel voornaamlijk Minetopia waar ik veel tijd aan kwijt ben maar soms een potje Castle-Defend is ook altijd leuk om te doen.

Wat doe ik binnen de DDG-Server?
Sinds 14-07-2017 heb ik de taak van @xUnbelievable op mij genomen als de nieuwe CEO van het bouwbedrijf in Cosmo Politan, dit is dan ook mijn 1e staff taak binnen de DDG-Server waarmee ik het tot nu toe erg naar mijn zin heb.

Wat heb ik met PvP?
Ik heb zelf eigenlijk niet zoveel met PvP, Ik zou eigenlijk ook niet weten waarom ik deze naam 2 jaar geleden heb genomen alleen aangezien iedereen mij als ComboCritzzz kent ben ik niet echt van plan dit te gaan veranderen.

Waar ben ik te vinden als je mij nodig hebt?
Jij kan mij vinden op de DDG-Teamspeak of de DDG-Server zelf. mocht jij mij daar niet kunnen vinden, stuur dan gerust een DM via twitter.

Nu weten jullie ook een beetje wie ik ben.


Groetjes van je boy,
Jaimy / ComboCritzzz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top