Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Minetopia geld!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xanthus

Ex-Staff
Xanthus
Xanthus
None
Hey spelers,

In een eerdere post is al aangegeven dat het Ministerie van Financiën druk bezig is met de realisatie van grote veranderingen!

Financiën heeft besloten om NIEUW GELD in Minetopia te introduceren, wat inhoudt dat het oude geld ongeldig zal worden verklaart.

Omdat wij uiteraard niet zomaar geld ongeldig verklaren, geven wij jullie de kans om tot aankomende zondag, 04-06-2017 jullie geld op jullie rekening te zetten!

Mocht jij wegens omstandigheden jouw geld niet voor 04-06-2017 op jouw bankrekening kunnen zetten is het mogelijk om op
08-06-2017, vanaf 20:00 uur jouw geld in te leveren bij de Centrale Bank in DownTown!

 

Xanthus

Ex-Staff
Xanthus
Xanthus
None
En voor mensen die bijv in de cel zitten?
Hey,

Vanaf de dag van vandaag is er nog niemand die 2 weken in voorarrest is gezet. Als men zich nu met criminele activiteiten bezighoudt en vervolgens de data mist voor het inleveren bij de Centrale Bank, of het storten op de rekeningen, heb die het totaal aan henzelf te danken.

Verder is het voor ons door achterliggende gedachte niet mogelijk om nog wekenlang na uitgifte van het nieuwe geld, het oude geld in te nemen!

Met vriendelijke groeten,
Xanthus
 

Xanthus

Ex-Staff
Xanthus
Xanthus
None
Nieuw geld? Het geld wat in de screen staat lijkt sprekend op het geld wat we nu hebben right?

Hey @Gewoon_Collin,

Afgezien van de kleurcode die is aangepast in de benaming van het geld, zal er voortaan ook een lore (brandmerk) op elk briefje staan. Zo is later uiteraard valsmunterij mogelijk, maar daar hoor je spoedig nog meer over.

Met vriendelijke groeten,
Xanthus
 

Ouassim23

DDG UltraLegende
Ouassim23
Ouassim23
None
Lol, ik zat voor dit bericht voorarrest, nja ben ontsnapt.. Dus alleen geld op bank zetten meer niet??.. Want dat moet lukken. Dus ik sta wanted. Kon er vrij weinig aan doen mijn mening..
 

- ̗̀ JustTimm ̖́-

DDG Held
JustTimm
JustTimm
None
Hey,

Vanaf de dag van vandaag is er nog niemand die 2 weken in voorarrest is gezet. Als men zich nu met criminele activiteiten bezighoudt en vervolgens de data mist voor het inleveren bij de Centrale Bank, of het storten op de rekeningen, heb die het totaal aan henzelf te danken.

Verder is het voor ons door achterliggende gedachte niet mogelijk om nog wekenlang na uitgifte van het nieuwe geld, het oude geld in te nemen!

Met vriendelijke groeten,
Xanthus
Dus we hoeven de namen niet aan te passen in de resource pack met de color codes? Kan wel als je dat wilt???
 

NEBUR

DDG Kenner
Dus als ik nu geld uit Mn bank haal heb ik iets wat niet veel in de game zit? En heb ik een soort nep geld?
 

Edgar

DDG Superheld
TheEdgar
TheEdgar
None
Ik zit ook in voorarrest sinds 26-05-2017 kan ook niet bij men geld -_-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top