Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hemelvaarts Events!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dennis_VDM

Ex-Staff
Dennis_VDM
Dennis_VDM
None
Beste DDG spelers,

Morgen is het hemelvaartsdag! Dat betekent dat iedereen een vrije schooldag heeft en lekker plezier kan hebben. Zo ook op de DDG Server! Aangezien ik verwacht dat het nogal druk kan worden op de server, heb ik wat events voor jullie bedacht.

KITPVP 1V1 TOERNOOI

Je leest het goed! Om 15:00 beginnen wij met een KitPvP event. Dit event houdt in dat jij zoveel mogelijk 1v1 duels moet winnen. De winnaar ontvangt een GOLD RANK! Kun jij iedereen verslaan?

SURVIVAL LOOTBOX!

Lootbox, wat is dat? Een box vol met leuke items, ores en blokken! Om 19:00 beginnen wij met de box, neem je pickaxe mee en ontvang leuke extra's op survival!

/warp lootbox om naar het event te gaan!

Dat was het tot dusver. Zie ik jou morgen op de DDG Server?

~Uw Event Manager - Dennis_VDM
 
Laatst bewerkt:

TypischKoen

DDG Held
TypischKoen
TypischKoen
None
Beste DDG spelers,

Morgen is het hemelvaartsdag! Dat betekent dat iedereen een vrije schooldag heeft en lekker plezier kan hebben. Zo ook op de DDG Server! Aangezien ik verwacht dat het nogal druk kan worden op de server, heb ik wat events voor jullie bedacht.

KITPVP 1V1 TOERNOOI

Je leest het goed! Om 15:00 beginnen wij met een KitPvP event. Dit event houdt in dat jij zoveel mogelijk 1v1 duels moet winnen. De winnaar ontvangt een GOLD RANK! Kun jij iedereen verslaan?

SURVIVAL LOOTBOX!

Lootbox, wat is dat? Een box vol met leuke items, ores en blokken! Om 19:00 beginnen wij met de box, neem je pickaxe mee en ontvang leuke extra's op survival!

/warp lootbox om naar het event te gaan!

Dat was het tot dusver. Zie ik jou morgen op de DDG Server?

~Uw Event Manager - Dennis_VDM
Leuk idee! Elke dag weer leuke evenementen! Maar ik ben net verhuisd. En heb nog geen WiFi xD.... echt kut... Btw dit doe ik op 4G xD
 

NielsvOorsouw

Legend
GewooonNiels
GewooonNiels
Legend
Beste DDG spelers,

Morgen is het hemelvaartsdag! Dat betekent dat iedereen een vrije schooldag heeft en lekker plezier kan hebben. Zo ook op de DDG Server! Aangezien ik verwacht dat het nogal druk kan worden op de server, heb ik wat events voor jullie bedacht.

KITPVP 1V1 TOERNOOI

Je leest het goed! Om 15:00 beginnen wij met een KitPvP event. Dit event houdt in dat jij zoveel mogelijk 1v1 duels moet winnen. De winnaar ontvangt een GOLD RANK! Kun jij iedereen verslaan?

SURVIVAL LOOTBOX!

Lootbox, wat is dat? Een box vol met leuke items, ores en blokken! Om 19:00 beginnen wij met de box, neem je pickaxe mee en ontvang leuke extra's op survival!

/warp lootbox om naar het event te gaan!

Dat was het tot dusver. Zie ik jou morgen op de DDG Server?

~Uw Event Manager - Dennis_VDM
Nice Dennis! Wel jammer dat Skywars niet in het zonnetje wordt gezet :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top