Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Aloha, ik ben Jesse!

Status
Niet open voor verdere reacties.

FlamingxGamer

DDG Held
Hey!
Misschien hebben sommigen van jullie het al gezien in de chat, of hebben ze het op Twitter ergens gelezen... er is een nieuwe developer! En ja, dat ben ik.... :)

Over mij
Nou, ik ben dus Jesse! Ook wel bekend onder FlamingxGamer, jessedv, jessedev, en nog wat andere namen. Ik kom dus uit het pittoreske Dronten, uit de polder. Misschien kennen jullie Dronten wel niet? Nou, Walibi ligt in Biddinghuizen (gemeente Dronten). Hopsakee. Meestal kennen mensen het dan opeens wél, haha :)

In het dagelijks leven werk ik onder andere aan de hippe DDG server, mijn Youtube-kanaal FrownGaming (support? hihi), en een paar kleine sideprojects.

Wat ik doe
Zoals al eerder gezegd: ik ben een developer! Dit houdt in feite in dat ik samen met het DDG-team coole & toffe plugins maak, zodat jullie meer plezier hebben. Onder andere tikkertje en random drops zijn een creatie van mij. Ik werk zelf al met Java voordat ik de Bukkit API echt leerde kennen. En dat heeft zeker geholpen aan hoe ik nu werk.

Vragen
Dus, heb jij nog belangrijke vragen aan mij? Of heb je altijd al willen weten hoe iets nu in elkaar zit? Vraag het me gerust! Ik ben een sfeermaker en vind het altijd gezellig om te socializen.

tl;dr Jesse, FlamingxGamer, nieuwe dev, aardig en cool. heeft youtubekanaal genaamd FrownGaming

PS: lievelingseten is pizza, kun je me altijd blij mee maken ;)

 

knagieknagger

DDG UltraLegende
Knagie
Knagie
None
Welkom Jesse, (beetje laat maar goed)

Mogen we ook weten hoe oud je bent? of is dat ook classified. :p

En die random drop zijn echt een leuke toevoeging :D heb er al veel lol mee gehad om als vliegende speler er precies op te landen :D
 

FlamingxGamer

DDG Held
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top